joi, 13 octombrie 2016

Stella Maxwell - Noul Ambasador MAX FACTOR!

 

Nascuta in Belgia si crescuta in Noua Zeelanda, modelul international Stella Maxwell, a cucerit copertile revistelor Vogue si Harper’s Bazaar, a defilat pentru celebrele case Versace, Chanel si Marc Jacobs.Cu mai mult de 1.8 milioane de persoane care o urmaresc pe Instagram, transformarile de look si stilul de viata aspirational, se integreaza perfect in conceptul brand-ului Max Factor.Modelul momentului, Stella se alatura lui Candice Swanepoel ca un nou membru al marii familii Max Factor.




Imartasind din entuziasmul sau de a se alatura echipei Max Factor, Stella Maxwell comenteaza:“Max Factor  este un brand iconic de make-up si ador sa experimentez arta machiajului, asa ca faptul ca am devenit cel mai nou ambasador este un vis devenit realitate. sunt atat de entuziasmatasa ma alatur colegei mele Angel Candice-Victoria’s Secret . Imi amintesc cum furam produse Max Factor de la sora mea, atunci cand am descoerit pentru prima data machiajul, asa ca acum ma bazez mai mult ca oricand pe machiajele  Max Factor. Sunt nerabdatoare sa va dezvalui noile lansari Max Factor pentru 2017!”
Pentru mai multe anunțuri și evenimente viitoare de la Max Factor, urmariti Max Factor si Stella pe Instagram la: @maxfactor @stellamaxwell

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Powered By Blogger