duminică, 16 martie 2014

Coco beauty week


A mai trecut o saptamana din luna mea :)  si a fost pentru mine destul de plina, traininguri, e-mailuri, intalniri si articole pentru voi,petreceri si timp liber petrecut cu jumatatea mea. :)
 Oja Mavala Fruity o ador.

 Noutati de la L`oreal, imi plac mult abia astept sa va scriu despre ele.

 Apa micelara Garnier, tenul meu este incantat la fiecare folosire.

 Ofeream hrana porumbeilor.

 O straduta superba in Piata Sfatului Brasov.

 Floricele pentru suflet... in Brasov.

  Piata Sfatului Brasov

 Piata Sfatului Brasov, porumbei draguti , un peisaj si un aer diferit :)

 Produse de la Dove pe care le testez cu drag, va povestesc despre ele, imi incanta simturile.

Magazin super fain Pantoful Galben Piata Sfatului Brasov


Cum a fost saptamana voastra?

10 comentarii:

  1. Apa micelara Garnier m-ar interesa sa postezi cum ti se pare, dupa ce o folosesti, o zi frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce-mi plac imaginile cu porumbeii.. <3 <3 Imi lasa senzatia de cald, frumos afara, pofta de plimbare, relaxare........

    RăspundețiȘtergere
  3. Am inceput deja sa il testez voi p[ovesti cu siguranta cat de curand!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da draga mea, porumberii sunt atat de draguti, mi-au facut ziua mai senina. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. ahh ce frumos! ai fost in Brasov....e vb oare de cea mai ingusta straduta din Europa ? Sincer, te invidiez..as vrea si eu sa hranesc porumbeii din Piata Sfatului, nu ca in Vs n-ar fi porumbei :-)) Despre apa micelara Garnier si eu astept reviewul...poate sau nu poate inlocui pe cea de la bioderma? :-P ca sa stiu cu iese in castig buzunarul meu :-D si..m-ai innebunit cu rosul acela de la mavala ;) iti doresc o saptamana asemenea celei care sta sa treaca !:-) pup

    RăspundețiȘtergere
  6. ahh..am uitat sa-ti spun..cei de la Pantoful Galben pun mereu in vitrina incaltari galbene , de care m-am indragostit la fiecare vizita de-a mea prin Brasov ...galbenul e culoarea mea..:-)

    RăspundețiȘtergere
  7. Georgiana, nu cred ca este cea mai ingusta strada, cred ca era doar o alee sau ceva, voi scrie cat de curand despre apa micelara Garnier. Da magazinul pantoful galben m-a fascinat, m-am indragostit iremediabil de el. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. daca ai sti cat ii plac micutei mele porumbeii :) mergem in parc si alearga dupa ei si se bucura atat de mult sa ii vada de aproape, iar in isi iau zborul, e in culmea fericirii si topaie topaie! La noi intre timp a (re)venit putin iarna, a nins , a fost vant puternic si am ramas fara curent electric aproape 24 de ore :( acum suntem bine! Te imbratisez cu drag si iti doresc o saptamana minunata!!! :-*

    RăspundețiȘtergere
  9. Te pup cu drag, draga Nadia, sa ai o saptamana minunata si tu! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce frumoasa e oja Mavala, imi place mult culoarea ei rosie ;)

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger