marți, 3 decembrie 2013

Deborah Italian passion for beauty





50 de ani cu Deborah, istoria sa de la începuturi până în prezent



Istoria Deborah se întrepătrunde în mod evident cu cele mai semnificante schimbări din ultimul secol, schimbări care au dat naștere stilului de viață și sistemului de valori de care ne bucurăm şi în ziua de azi.
Compania, care și-a început activitatea sub numele de Deborah în 1960, a câștigat rapid reputația pentru interpretarea foarte eficientă a modei și capriciilor tuturor tinerilor.
Deborah a devenit foarte repede cel mai popular brand de machiaj pentru tânăra generație.

 Deborah şi moda blue jeans

Anii 1950 și 1960

Moda adolescenților domină scena: un puternic val de fuste mini şi pantaloni blue jeans domină întreaga lume.
Tinerii de pretutindeni se revoltă împotriva Sistemului.
Brand-ul Deborah a fost pentru prima dată lansat în 1962, cu premiera exclusivă a aplicatorului pentru mascara automat, mecanism folosit în prezent de toate tipurile de mascara, ceea ce a fost o adevărată noutate pentru femeile din acea vreme.
Mai apoi au urmat rujurile, lacurile de unghii, tuşuri, creioane şi farduri de obraz. A fost primul brand de machiaj Italian destinat expres femeilor tinere.

Deborah și Super modelele


Italia anilor 1970 și 1980

Designerii de top ai lumii încep să-şi pună amprenta şi colecţiile Italiene prêt-à-porter revoluţionează lumea modei.
Produsele de machiaj Deborah au început să fie alese de nume mari din lumea modei, precum Versace, Krizia şi Fiorucci pentru prezentările lor de modă.


Designerii au ales Deborah pentru stilul vibrant, culorile și tinerețea pe care o simbolizează acest brand.  Având un ascuțit simț al observării noutăților și tendințelor, Deborah a ținut cont întotdeauna de nevoile consumatoarelor și ale specialiștilor pentru a crea o imagine perfectă și produse care să inducă această imagine.

Miss Italia şi Deborah, specialistul în machiaj

În 1996 Deborah devine sponsorul oficial al grandiosului spectacol de frumusețe Miss Italia, care susține calitatea produselor Deborah.

Deborah îți colorează lumea
În prezent Deborah creează o lume plină de culori vibrante, o lume creativă pentru femeile de pretutindeni. 
Deborah oferă o gamă vastă de nuanţe mondene şi un număr în creştere de produse noi: gel-uri de corp strălucitoare, stick-uri colorate, tatuaje fermecătoare şi multe altele pentru o imagine nocturnă modernă şi strălucitoare.
Femeile sunt moderne şi total ademenitoare. Deborah vă colorează viaţa şi lumea în fiecare minut al zilei.
Lider în cosmetica italiană, Grupul Deborah susţine cu încredere că frumuseţea ar trebui să fie o plăcere pentru toate femeile.

1903 - Grupul a fost fondat în Paris, de doi fraţi sub marca numelui lor de familie: Bonetti Freres. Compania a produs şi a vândut pe piaţă produse farmaceutice şi de igienă: vaccinul antimalarie Arsichimin şi crema de îngrijire Diadermine.

1905 - Produsul Diadermine a fost lansat pe piaţă şi a devenit un mare succes. De-a lungul anilor ’30 Diadermine a devenit un nume foarte rostit, find crema favorită a tuturor femeilor.

1930 - 1940 - brandul Diadermine a început să producă o linie cosmetică şi de igienă care include pudra compactă, produse de corp cu talc, pasta de dinţi, crema de mâini şi crema cu factor de protecţie solară. Tot în acest timp Grupul începe să distribuie faimosul mascara Ricil's.

1962 - Crearea produselor de machiaj Deborah.
Rezervat până atunci doar pieţei cosmeticelor de lux, Deborah a lansat primul aplicator de mascara automatic la un preţ disponibil tuturor. Un vis devenit realitate pentru femeile de pretutindeni. Frumuseţea a devenit de atunci o plăcere ușor de realizat. Deborah nu a încetat niciodată să fie în pas cu schimbările sociale şi culturale din Italia, făcând echipă cu mari designeri precum Krizia, Versace şi Fiorucci, ca mai apoi să devină sponsor permanent al concursului de frumusete Miss Italia.

1982 - Piaţa primeşte cu entuziasm noua linie de machiaj numită Debby, destinată în special fetelor tinere, dar fiind atrăgătoare şi pentru persoanele trecute de adolescenţă, dar cu inima tânără. A fost creată pentru femei care vor să încerce şi o altă înfăţişare.

1991 - Bioetyc pătrunde în scenă: o linie de tratament care reintroduce grupul Deborah în piaţa produselor de bunăstare şi îngrijire corporală.
  1. - Grupul Deborah lansează în magazinele italiene legendarul ruj numit Rouge Baiser.
1998 - Crearea Grupului Pharma & Care Division, care alocă un buget impresionant în sectorul farmaceutic, prin distribuirea noii linii de produse Health & Color.

IN PREZENT

Grupul Deborah este o organizaţie internaţională capabilă să ofere femeilor de pretutindeni varietate şi versatilitate pentru produsele de machiaj, produse de îngrijire şi de parfumerie. Grupul nu ar putea fi situat pe aceasta poziţie pe piaţă dacă nu ar avea următoarele obiective: consolidarea poziţiei de lider în Italia, entuziasmul continuu şi strategia de extindere în toată lumea.

Pentru a ţine pasul cu continua schimbare a tendinţelor, Grupul Deborah devine un Institut de Cercetare al Stilului şi a Culorii nu numai în Italia ci şi în restul ţărilor.
Frumuseţea nu cunoaşte graniţe făcând ca Deborah să fie vândută în peste 30 de ţări europene, reprezentând un nume de referinţă în ţări precum Italia, Franta sau Spania.
Principalul ţel al Grupului Deborah îl reprezintă întărirea poziţiei sale pe piaţă şi dezvoltarea acestei poziţii in regiuni ca Europa de Est sau zona Mediteraneană.
Grupul Deborah planuieşte să-şi întărească poziţia în ţările din Europa centrală, dar în acelaşi timp să inaugureze noi pieţe precum Asia sau America Latină.



6 comentarii:

  1. Senzatia mea era ca Deborah este mai degraba un brand pentru doamne :). Imi plac produsele lor de make-up pentru ca au o finete aparte, exista la ei o nuanta de ruj pe care nu am mai gasit-o la alte marci.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac acest gen de postari pentru ca imi raspunde la intrebari pe care le-am avut despre unele brand-uri iar curiozitatea mea cu privire la ele este mare :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca este o rubrica apreciata. Vor mai urma si alte Branduri cu siguranta! :)
    Mulțumesc pentru comentarii!

    RăspundețiȘtergere
  4. eu nu stiam decat de blugi si rujurica poarta numele marcii Deborah :) spre rusinica mea.. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Am aflat deci cui trebuie sa ii fiu recunoscatoare pentru produsul meu cosmetic favorit: mascara. Din adancul inimii mele le multumesc! :)
    Multumim Coco pentru informatii!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu drag Elena. :) Ma bucur ca ți-a plăcut articolul si ți-am putut oferi informații noi! :)

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger