50
de ani cu Deborah, istoria
sa de la începuturi până în prezent
Istoria
Deborah se întrepătrunde în mod evident cu cele mai semnificante
schimbări din ultimul secol, schimbări care au dat naștere stilului de viață și sistemului de valori de care ne bucurăm şi
în ziua de azi.
Compania,
care și-a început activitatea sub numele de Deborah în 1960, a câștigat rapid reputația pentru interpretarea foarte eficientă a
modei și capriciilor tuturor tinerilor.
Deborah
a devenit foarte repede cel mai popular brand de machiaj pentru
tânăra generație.
Deborah
şi moda blue jeans
Anii
1950 și 1960
Moda adolescenților domină scena:
un puternic val de fuste mini şi pantaloni blue jeans domină
întreaga lume.
Tinerii
de pretutindeni se revoltă împotriva Sistemului.
Brand-ul
Deborah a fost pentru prima dată lansat în 1962, cu premiera
exclusivă a aplicatorului pentru mascara automat, mecanism
folosit în prezent de toate tipurile de mascara, ceea ce a fost o
adevărată noutate pentru femeile din acea vreme.
Mai
apoi au urmat rujurile, lacurile de unghii, tuşuri, creioane şi
farduri de obraz. A fost primul brand de machiaj Italian destinat
expres femeilor tinere.
Deborah și Super modelele
Italia
anilor 1970 și 1980
Designerii
de top ai lumii încep să-şi pună amprenta şi colecţiile
Italiene prêt-à-porter revoluţionează lumea modei.
Produsele
de machiaj Deborah au început să fie alese de nume mari din lumea
modei, precum Versace, Krizia şi Fiorucci pentru prezentările lor
de modă.
Designerii
au ales Deborah pentru stilul vibrant, culorile și tinerețea pe
care o simbolizează acest brand. Având
un ascuțit simț al observării noutăților și tendințelor,
Deborah a ținut cont întotdeauna de nevoile consumatoarelor și ale specialiștilor pentru a crea o imagine perfectă și produse care
să inducă această imagine.
|
Miss
Italia şi Deborah, specialistul în machiaj
În
1996 Deborah devine sponsorul oficial al grandiosului spectacol de frumusețe Miss Italia, care susține calitatea produselor Deborah.
Deborah îți colorează lumea
În
prezent Deborah creează o lume plină de culori vibrante, o lume
creativă pentru femeile de pretutindeni.
Deborah
oferă o gamă vastă de nuanţe mondene şi un număr în creştere
de produse noi: gel-uri de corp strălucitoare, stick-uri colorate,
tatuaje fermecătoare şi multe
altele pentru o imagine nocturnă modernă şi strălucitoare.
Femeile
sunt moderne şi total ademenitoare. Deborah vă colorează viaţa şi
lumea în fiecare minut al zilei.
Lider
în cosmetica italiană, Grupul Deborah susţine cu încredere că
frumuseţea ar trebui să fie o plăcere pentru toate femeile.
1903
-
Grupul a fost fondat în Paris, de doi fraţi sub marca numelui lor
de familie: Bonetti
Freres.
Compania a produs şi a vândut pe piaţă produse farmaceutice şi
de igienă: vaccinul antimalarie Arsichimin şi crema de îngrijire
Diadermine.
1905
-
Produsul Diadermine a fost lansat pe piaţă şi a devenit un mare
succes. De-a lungul anilor ’30 Diadermine a devenit un nume foarte
rostit, find crema favorită a tuturor femeilor.
1930
- 1940
- brandul Diadermine a început să producă o linie cosmetică şi
de igienă care include pudra compactă, produse de corp cu talc,
pasta de dinţi, crema de mâini şi crema cu factor de protecţie
solară. Tot
în
acest timp Grupul începe
să
distribuie faimosul mascara Ricil's.
1962
- Crearea
produselor de machiaj Deborah.
Rezervat
până atunci doar pieţei cosmeticelor de lux, Deborah a lansat
primul aplicator de mascara automatic la un preţ disponibil tuturor.
Un vis devenit realitate pentru femeile de pretutindeni.
Frumuseţea
a devenit de atunci o plăcere ușor de realizat.
Deborah nu a încetat
niciodată
să
fie în
pas cu schimbările
sociale şi
culturale din
Italia,
făcând
echipă
cu mari designeri precum
Krizia, Versace şi
Fiorucci,
ca mai apoi să devină sponsor
permanent al concursului de frumusete Miss Italia.
1982
-
Piaţa
primeşte
cu entuziasm
noua linie de machiaj numită
Debby,
destinată
în special fetelor tinere, dar fiind atrăgătoare şi pentru
persoanele trecute de adolescenţă, dar cu inima tânără. A fost
creată pentru femei care vor să încerce şi o altă înfăţişare.
1991
-
Bioetyc
pătrunde în scenă: o linie de tratament care reintroduce grupul
Deborah în piaţa produselor de bunăstare şi îngrijire corporală.
- - Grupul Deborah lansează în magazinele italiene legendarul ruj numit Rouge Baiser.
1998
- Crearea Grupului Pharma & Care Division, care alocă un buget
impresionant în sectorul farmaceutic, prin distribuirea noii linii
de produse Health
& Color.
IN
PREZENT
Grupul
Deborah este o organizaţie internaţională capabilă să ofere
femeilor de pretutindeni varietate şi versatilitate pentru produsele
de machiaj, produse de îngrijire şi de parfumerie. Grupul nu ar
putea fi situat pe aceasta poziţie pe piaţă dacă nu ar avea
următoarele obiective: consolidarea poziţiei de lider în Italia,
entuziasmul continuu şi strategia de extindere în toată lumea.
Pentru
a ţine
pasul cu continua schimbare a tendinţelor,
Grupul Deborah devine un Institut
de Cercetare al Stilului şi
a Culorii nu numai în
Italia ci şi
în
restul ţărilor.
Frumuseţea
nu cunoaşte graniţe făcând ca Deborah să fie vândută în peste
30 de ţări europene, reprezentând un nume de referinţă în ţări
precum Italia, Franta sau Spania.
Principalul
ţel al Grupului Deborah îl reprezintă întărirea poziţiei sale
pe piaţă şi dezvoltarea acestei poziţii in regiuni ca Europa de
Est sau zona Mediteraneană.
Grupul
Deborah planuieşte să-şi întărească poziţia în ţările din
Europa centrală, dar în acelaşi timp să inaugureze noi pieţe
precum Asia sau America Latină.
Senzatia mea era ca Deborah este mai degraba un brand pentru doamne :). Imi plac produsele lor de make-up pentru ca au o finete aparte, exista la ei o nuanta de ruj pe care nu am mai gasit-o la alte marci.
RăspundețiȘtergereImi plac acest gen de postari pentru ca imi raspunde la intrebari pe care le-am avut despre unele brand-uri iar curiozitatea mea cu privire la ele este mare :)
RăspundețiȘtergereMa bucur ca este o rubrica apreciata. Vor mai urma si alte Branduri cu siguranta! :)
RăspundețiȘtergereMulțumesc pentru comentarii!
eu nu stiam decat de blugi si rujurica poarta numele marcii Deborah :) spre rusinica mea.. :)
RăspundețiȘtergereAm aflat deci cui trebuie sa ii fiu recunoscatoare pentru produsul meu cosmetic favorit: mascara. Din adancul inimii mele le multumesc! :)
RăspundețiȘtergereMultumim Coco pentru informatii!
Cu drag Elena. :) Ma bucur ca ți-a plăcut articolul si ți-am putut oferi informații noi! :)
RăspundețiȘtergere