sâmbătă, 23 noiembrie 2013

Nou! SpaRitual Colectia Illuminate

Despre produsele SpaRitual v-am tot scris articole pe Blog.
Este un Brand Vegan cu produse care imi plac, le-am testat si folosit de multe ori, sunt deosebite si merita atentia noastra.
Le puteti gasi in Kendra, B&B Colection la preturi rezonabile.

Produsele VEGAN
  •  au in continut doar ingrediente de origine vegetala; 
  •  exclud toate formele de exploatare si cruzime fata de animale; 
  •  cei care adopta un stil de viata vegan consuma hrana exclusiv vegetala (fara carne/oua/lapte) ,nu poarta haine de origine animala (exclus piele, blana, matase, lana), nu folosesc cosmetice cu ingredinte de origine animala sau care au fost testate pe animale;
  • Curentul vegan este din ce in ce mai cunoscut si îmbrățișat de tot mai multe persoane din Romania.
Din Colectia Illuminate ador nuantele Intention si Intelect.
Illuminate împrumută luminozitatea de la maeștrii făuritori de sticla din Italia. Nuanțe electrice ce reflecta o moștenire bogata a meșteșugarilor
Nuanțe irizate care captează si se joaca cu lumina. Lacurile de unghii din colecția Illuminate sunt infuzate cu particule de sticla reciclata care amplifica lumina si oferă irizații unice. Bellisimo!





Mai nou, produsele SpaRitual se găsesc si in Plafar Dorobanti, AFI Cotroceni si Feeria. 
Momentan doar in aceste 3 magazine din Bucuresti dar brandul este in extindere permanenta.


Ce nuanțe va plac din colecția, Illuminate?

6 comentarii:

  1. Am cautat denumirile pentru toate si swatchuri si, cu exceptia nuantei Improvisation le-as folosi pe toate. Nuanta Invention este perfecta pentru perioada Craciunului, in vreme ce Intention si Imagination sunt perfecte pentru un revelion. Sunt foarte frumoase culorile!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce nuante! Este o incantare pentru ochi si pentru unghii!

    RăspundețiȘtergere
  3. si mie imi plac nuantele, de purtata as purta tot ce este deschis <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place si mie oja Intention si imi mai place cea maro :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu stiam ca sunt vegane, iarasi aflu ceva nou! Nu cumva nuantele descrise de tine reprezinta premiul de care vorbeai ieri? :) Eu sunt innebunita dupa oje colorate, cat mai interesante si imi plac mult cele doua descrise de tine! Multumim!

    RăspundețiȘtergere
  6. Toate sunt superbe, dar cea roşie mă încântă cel mai mult :-)

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger