joi, 17 octombrie 2013

Vacanta la Straja

Pregătesc de ceva vreme o mini vacanta de weekend la Straja.
De ce Straja?
Ei bine pentru ca este un loc mai izolat, unde scapi lejer de trafic si energii negative, pentru ca este un loc unde se găsesc canale energetice de o importantă impresionantă, deoarece ele sunt legate de celelalte piramide energetice din toate colțurile lumii, dacă nu credeți in energii si frumusețe nemaiîntâlnită ei bine va tentez atunci cu lucruri mai lumești si anume la Vila Alpin*** din Straja găsiți oameni calzi si primitori unde va puteți relaxa in liniște si manca bucate tradiționale si internaționale într-un cadru deosebit la cota 1400m.
Vila este frumoasa si va oferă servicii ireproșabile.


Ei bine atunci când spun ca îmi pregătesc o mini-vacanta, pai chiar o pregătesc in detaliu, sun, întreb, ma informez pe net si caut sa am tot confortul necesar.
Pregătesc pentru toată familia si câțiva prieteni cu familiile lor, ce îmi place este ca au si apartamente si camere duble si oferă servicii multiple:   restaurant propriu cu mâncăruri tradiționalecentru de închirieri echipament sportiv, centrala termica si apa calda permanent, restaurant, bar 70 locuri, sala de conferință 60 locuri, internet wireless.
Da internetul este important chiar dacă plec in vacanta nu pot sa nu lucrez câte ceva, e-mailuri de răspuns articole de creat nu le pot lăsa nici măcar 3 zile.

M-am informat si iata cum ajungi la Straja:

Telescaunul este cel mai sigur mod de acces in stațiunea Straja. Programul de funcționare este zilnic intre 8:00 si 16:00 cu minim 10 persoane plătitoare
In sezon, orarul de funcționare este prelungit, in funcție de necesitați.
Undeva în inima Carpaților Meridionali, în stațiunea Straja se afla Vila Alpin.
Vila ALPIN situata in stațiunea Straja la 50 m de telescaun are o poziție excelenta, fiind amplasata intre cele doua pârtii cu nocturna, oferindu-va o priveliște deosebita spre munții Retezat.
Daca sunt doritori si cu siguranță in familia mea vor fi, gazdele pot organiza pentru noi activități de rafting, tiroliana, escalada, paint ball, activități speo. 
Eu nu mănânc carne si mi-as dori sa găsesc un meniu si pentru mine care sa nu însemne doar garnituri, voi transmite gazdelor cu siguranță voi reuși sa am un meniu variat.
In rest totul pare perfect si voi avea o vacanta minunata.

Ce spuneți? Ne întâlnim la Straja?


*Articol scris pentru SuperBlog 2013 Proba 6. Vacanta perfecta la Straja

2 comentarii:

Postări populare

Powered By Blogger