vineri, 4 octombrie 2013

Boss Day and Night Concept

Be ready, Day and Night 


Parfumurile BOSS pentru EL si EA

Indiferent de ce se va intampla pe timpul zilei sau pe timpul noptii, parfumurile Boss te fac sa te simti mereu pregatit!
 Este greu sa tii totul sub control, insa ritualurile fiecaruia dintre noi ne ajuta sa aratam mereu impecabil.
Day & Night reprezinta un cuplu perfect, special creat pentru tine.

Parfumul tau Boss pentru fiecare moment al zilei.

Alege sa iti traiesti frumoasa poveste a zilei alaturi de Boss Jour pentru EA si pregateste-te pentru o zi de success cu Boss Bottled pentru EL.


Cucereste noaptea cu Boss Nuit, in spirit de cel mai puternic simbol al stilului feminin “the little black dress”, iar pentru EL, Boss Bottled Night reprezinta ultimul accesoriu pentru o noapte perfecta.
De la primele raze stralucitoare ale soarelui pana la apus, linia pentru zi si noapte te pregateste sa cuceresti lumea.
Simplu si elegant, Hugo Boss incurajeaza barbatii si femeile din intreaga lume sa atinga potentialul lor deplin spre success!


3 comentarii:

  1. Imi place articolul asta al tau, nu m-as fi gandit niciodata la un astfel de concept, zi si noapte sa folosesti parfumuri diferite si sa fie si de dama si barbatesti.
    Imi plac mult articolele tale si sper sa scrii in continuare la fel de frumos.

    RăspundețiȘtergere
  2. din fericire am si eu un parfumel mititel de la ei, deci afirm cu sinceritate ca este de durata maxima...si imi place enorm cum miroase <3

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger