duminică, 12 mai 2013

Preferatele săptămânii

Prima data am văzut acest articol la Otilia  și mi-a plăcut tare mult, de luna trecuta tot încerc sa scriu și eu un astfel de articol dar nu am reușit.
M-am gândit sa modific putin tema și sa scriu despre preferatele săptămânii asa ca iată...


   Preferatele săptămânii:

1. A Scent Issey Miyake aroma aerului proaspăt, puteți citi mai multe despre el Aici
2. Escada Magnetism Istoria unei povesti de dragoste, puteti citi mai multe Aici
3. Yves Saint Laurent Touche Eclat Radiant Touch, puteti citi mai multe Aici
4. Marionnaud BB Cream, puteti citi mai multe Aici


Va recomand sa le încercați  eu sunt foarte mulțumită de ele, Escada Magnetism nu prea îl port vara ci doar când este mai rece afara, dar în alegerea parfumurilor nu sunt foarte multe reguli scrise, este important ca tu sa  te simți bine cu ceea ce porți și sa nu lași dâra de parfum în urma ta. 




6 comentarii:

  1. Mama mia, adica ai si minunatia asta de la YSL si Magnetism de la Esacada...asa saptamana sa tot ai.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, am postat și fotografii la articole dar de obicei nu îmi ies foarte bine fotografiile și mai renunț la ele.
      Aleg sa postez doar fotografiile oficiale, scriu doar despre produse pe care le-am încercat și le știu, numai asa le pot recomanda. :)

      Ștergere
  2. Marionnaud BB Cream imi place si mie foarte mult, pt ca nu incarca deloc tenul! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am luat Bb Cream de la o alta firma dar o sa incerc de la Marionnaud. Imi placa sa folosesc BB cream pentru ca ma machez mult mai repede dimineata.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da ai mare dreptate BB este o mare descoperire, perfecta pentru femeile ocupate! :)

      Ștergere

Postări populare

Powered By Blogger