duminică, 12 mai 2013

Marionnaud BB Cream


Ador produsele multifuncționale, ușor de aplicat, asa ca BB Cream este pentru mine o plăcere, îl aplic lejer și vara este un produs excelent.
BB Cream Marionnaud este un produs multifuncțional care răspunde problemelor legate de îngrijirea pielii, hidratează și protejează pielea garantând în același timp acoperire perfecta a tenului. 
Este o crema tonifianta 6 in 1 cu textura catifelata care oferă toate beneficiile necesare tenului pe timpul verii:       
hidratează, protejează, catifelează, acoperă, uniformizează și oferă luminozitate. 
Formula performantă este ideala pentru toate tipurile de ten, inclusiv pentru pielea sensibila sau cea predispusa la acnee, asigura îngrijire corespunzătoare, protecție și hidratare pe tot parcursul zilei.
 Este disponibila în doua nuanțe Light și Medium, eu am ales Medium și sunt tare mulțumită.
Printre componentele principale se regasec:
Proteine de argan care hidrateaza si au propietati anti-oxidante, anti-rid și regenerează pielea.
Acid hialuronic ajuta la catifelare si hidratarea in profunzime a pielii.
Phytofix ofera stralucire pielii, ofera protectie.
Pro vitamina B5 care hraneste pielea si ofera hidratare pe toata durata folosirii produsului.

Ador acest produs pentru ca are factor mediu de protectie SPF 15, hidrateaza, lasa pielea sa respire, ofera o stralucire naturala tenului, uniformizeaza, acopera imperfectiunile si are o textura fina si matasoasa.
Disponibil la flacon 30 ml, exclusiv in parfumeriile Marionnaud.
Va recomand sa îl încercați și cu siguranță veți fi incantate de textura catifelata și rafinamentul produsului.


9 comentarii:

  1. Intrebarea mea de "soacra": cat costa? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari Coco pentru frumoasa prezentare facuta acestui minunat produs de la Marionnaud.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, ar trebui sa mai ma specializez si in fotografie sa pot face fotografii frumoase produselor :)

      Ștergere
  3. L-am vazut si eu de cava timp in Mariounnaud si l-am swatchuit si mi-a placut, insa ce m-a oprit din achizitionat este pretul mult prea mare pentru un bb cream ...prefer sa dau 24 lei pe bb creamul de GARNIER cel pentru ten gras/cb care are o acoperire foarte buna si e perfect pentru tenul meu gras :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acesta de la Marionnaud mie mi se pare a fi putin mai mult decat un BB, are acoperire destul de mare si este Ok :)

      Ștergere
  4. Pare ok din ce spui, insa e putin cam scump pentru un BB CReam european. O sa il swatch-uiesc si eu cand mai ajung la Marriounaud sa vad cum e si daca imi place :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 49 de lei, merita macar sa il incerci in magazin sa-i descoperi textura :) mie imi place tare mult de el :)

      Ștergere

Postări populare

Powered By Blogger