vineri, 17 mai 2013

Manichiura caviar la 25 Studio


Manichiura de tip caviar este cel mai nou trend în ultima perioada este inedit, luxuriant, elegant, atrage privirile și îl poți asorta lejer la ținuta ta.


Caviarul a fost mereu o expresie a luxului în lumea culinara.
Aceasta delicatesa a ajuns sa fie purtata acum pe unghiile fashionistelor din întreaga lume, trebuie sa încerci experiența măcar la evenimente speciale sau întâlniri și vei fi remarcata cu siguranță.
25 th Studio ne propune Manichiura caviar perfecta:

``Acum ne putem inspira și realiza foarte multe tipuri de manichiura cu faimoasele mărgeluțe,  fără sa ne așteptăm ore în sir poziționarea lor. Pentru ocazii speciale poți sa folosești perlutele împreună cu folii aurii, va rezulta o manichiura extrem de sofisticata și cu multa personalitate. Combinația de negru și argintiu a fost mereu eleganta, asa ca poți încerca caviarul și în aceasta forma. De asemenea, tot la capitolul manichiura glam, putem încadra si manichiura tip curcubeu .``
Va recomand sa o încercați este inedita și profesioniștii de la  25 thStudio iți vor răsfăța mâinile cu cele mai noi modele.


8 comentarii:

  1. Ma gandesc cam cat de rezistenta ar putea fi....cred ca e indicata doar pentru ocazii :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este destul de rezistenta, am purtat-o în zilele cu întâlniri speciale și la ocazii :)

      Ștergere
  2. Am primit si eu un astfel de kit in dar de ziua mea, inca nu am avut timp sa-l incerc. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Este destul de rezistenta, dar eu urasc faptul ca se prinde de par, haine etc. Intr-adevar, merge purtata doar la ocazii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da am încercat-o și era putin incomod faptul ca se prindea prin par însă efectul a fost unul senzațional :)

      Ștergere
  4. Eu nu s fana, dar in poze e frumoasa :X

    Pup

    shoeper-women.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger