sâmbătă, 13 aprilie 2013

Noul meu mascara CLUMP DEFY de la MAX FACTOR


Am ochii sensibili port ochelari, nu pot purta lentile de contact din cauza sensibilității ochilor mei și de fiecare data trebuie sa fiu foarte atenta la produsele pe care le folosesc.
Tocmai terminasem tubul meu de mascara, m-am gândit sa încerc ceva nou și am găsit CLUMP DEFY de la MAX FACTOR, am ales culoarea Black Brown.
Spuneți NU compromisului!
In mod frecvent, femeile trebuie sa facă compromisuri dacă vor sa obțină pentru genele lor volum maxim și definire în același timp. Insa, cu cât aplici de mai multe ori mascara, definirea genelor scade și creste numărul “cocoloaselor” acumulate pe gene astfel încât trebuie sa recurgi la diferite unelte pentru separarea genelor și îndepărtarea acumulărilor de tuș.

NOUA mascara CLUMP DEFY de la MAX FACTOR oferă control total asupra acumulărilor de tuș pe gene astfel încât poți obține volum maxim și gene perfect definite numai din câteva aplicări. Acest lucru se datorează unei noi tehnologii inovatoare a periuței. Periuța anti acumulări de tuș pe gene este prima de acest fel a brandului Max Factor. Iata cum funcționează: partea concava este zona de încărcare cu mascara, perii sunt aliniați la distante precise iar spațiul dintre aceștia este mai mic decât dimensiunea unui „ cocoloș” mediu, acest fapt previne apariția acumulărilor pe periuță și transferul lor pe gene. In acest mod puteți aplica și reaplica de câte ori doriți fără sa apară acumulări de tuș iar genele vor fi perfect definite. Partea convexa „ îmbrățișează” genele de la rădăcină pana la vârf pentru ușoară curbare.
Va recomand sa îl încercați este fantastic, nu încarcă genele, oferă volum, este perfect și pentru ochii sensibili.

2 comentarii:

  1. De mult timp cauta un rimel care sa nu imi irite ochii. Iti multumesc pentru descrierea plina de amanunte. Ma duc sa il cumpar :)

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger