duminică, 14 aprilie 2013

Interviu cu Beauty Blogger-ul lunii Aprilie

Am hotărât ca de luna aceasta sa deschid rubrica Interviul Lunii, asa ca iată primul interviu cu Blogger-ul Lunii Aprilie Ana Maria Tătucu.


Cine este Ana?

Ei bine, este Blogger @ Beauty Barometer, a fost inspirația mea în Blogging, este o mama amuzanta și grijulie, este o soție iubitoare. 
Este femeia pe tocuri care conduce la serviciu într-un trafic haotic, ziua lucrează într-o multinațională iar noaptea este blogger full time și ne scrie articole încântătoare.
Este un blogger de Beauty incantat de produse cosmetice, adora sa scrie articole pe Blog-urile ei, îmi place modul elegant în care scrie articolele, este obiectiva și nu instiga publicul sa nu cumpere produsele care nu-i plac ci doar prezintă calitățile și defectele.
Ana este o femeie activa, care practica balet în timpul liber, merge în parc cu copilul, face cumpărături, este la curent cu toate noutățile în domeniul de frumusețe  citește reviste franțuzești și gătește salate românești și iată ca are timp sa îmi răspundă la un scurt interviu pe care va invit sa îl parcurgeți cu drag:

1. Cum ai început activitatea de Beauty Blogger și care era background-ul tău?

De blogging m-am apucat când nici nu știam ce înseamnă blogging. Ma uitam pe net și am găsit undeva ca exista posibilitatea sa îți ții un jurnal pe blog, sa scrii poezii și am testat, era prin 2005....cred. 
Primul blog serios l-am început în 2010, când am rămas însărcinată și eram mai statica. Atunci ma și documentam pe internet despre sarcina, naștere, copii și am zis sa scriu și un blog mai serios :)..dar tot nu m-am ținut foarte serios de blogging. 
Blogger de beauty și blogger mai serios sunt din martie 2012 când mi-a venit ideea cu Beauty Barometer și am zis ca aceasta e zona pe care ma simt foarte bine sa scriu, pot interacționa cu atâtea fete care au nevoie de idei sau sfaturi , asa cum am și eu nevoie și pot sa intru și pe o zona mai comerciala, mi-am dat seama ca trebuie sa ma gândesc un pic și la partea materiala, ca pana și „ frumusețea“ trece prin stomac, mai exact prin portofel sau card :)

2. Care sunt cele mai importante lucruri pe care le-ai învățat de când ai intrat în lumea
Blogging-ului?

Am învățat ceea ce știam și din viata normala, offline, ca trebuie sa respecți niște reguli care țin de bun simt, sa scriu ceea ce simt  și sa informez corect. Am învățat ca nici nu pot mulțumi pe toată lumea și ca voi avea cititoarele mele pe care trebuie sa le „alimentez“ mereu cu articole utile și ca ele sunt cele mai importante pentru ca blogul meu sa prindă viata.

3. Cum te ajuta Blogging-ul și unde iți dorești sa ajungi în Beauty Blogging?

Am mai scris și pe blogul meu ca îmi doresc ca într-o zi blogul meu sa aibe „greutatea“ unei reviste glossy, dar sa aducă educarea consumatorului de produse și servicii de frumusețe. 
Mi-as dori sa ajung sa mai fac și câte un editorial la Vogue, dar vreau sa îmi păstrez independenta și libertatea de a alege sa scriu ceea ce vreau eu. 
Blogging-ul ma ajuta acum sa ma antrenez, sa vad cât pot sa scriu și cum este primit ceea ce scriu eu.

4. Care este primul lucru din lumea virtuala, pe care îl faci dimineața?

Dimineața îmi deschid prima data mailul de la serviciu și nu prea am timp pana la pauza de masa sa ma ocup de blog. Pe la 12 încep sa trag un ochi pe telefon sa vad dacă am mesaje pe pagina de Facebook la care trebuie sa răspund  pe telefon îmi consult pagina de Facebook dedicata blogului. Uneori dimineața la 6, când ma trezesc, mai verific dacă am vreun mail de la vreun fan căruia nu i-am răspuns și ....verific Google Analytics. In funcție de rezultat, îmi fac un mic plan de acțiune :). In week-end îmi scriu articolele și le programez de-a lungul săptămânii  fac poze la produsele testate sau la revistele glossy despre care mai scriu uneori.

5. Cat timp acorzi zilnic blogului și review-urilor realizate?

In timpul săptămânii, cam 1-2 ore pe zi, în week-end cam 8 ore cumulat.

6. Ce sfaturi ai da unui Blogger la început de drum?

Sfatul meu e simplu: fii tu însăți/însuți. Si ramai cu picioarele pe pământ.

7. Care sunt primele 5 branduri de Beauty care îți sunt aproape de suflet și de ce ai alege sa le cumperi produsele?

Uriage, Guerlain, Lancome, Decleor si Kerastaze. Dupa atâtea produse folosite am învățat ca investiția în calitate a unor producători de cosmetice te marchează la un moment dat și te convinge definitiv. Când am descoperit Kerastaze am fost șocată de preț  cum sa dau 120 de lei pe un balsam de par?? Cam atât dădeam atunci pe un parfum bun de 30 ml . Dupa atâția ani în care am tot folosit Kerastaze am înțeles de ce, când ma duc la salon, cam de doua ori pe an, orice stilist ma întreabă ce tratamente speciale îmi aplic și la ce salon. Când folosesc produse Kerastaze sunt absolut sigura ca parul meu arata cel mai bine. Nu risc nimic.
Guerlain si Lancome, aici nu cred ca mai am ce sa spun. Nu cunosc parfum de la Guerlain care sa nu îmi placa. De la Lancome, parfumul Poeme m-a însoțit ani de zile, iar produsele lor de make-up sunt cele mai bune cunoscute de mine pana acum. Tot de la Lancome am avut unica și singura crema autobronzanta graduala, pe care nu o mai găsesc de vreo 3 ani, care mi-a schimbat complet părerea despre cremele autobronzante pe care le consideram fără succes pe pielea mea.
Decleor este un brand care pentru mine inseama înțelegerea frumuseții la nivel holistic, produse care arata frumos, miros natural și îmbietor și aduc pielii efecte foarte bune.
Uriage – este brandul de cosmetice legat de băiețelul meu, i-au făcut asa mult bine produsele de copii de la Uriage, iar pentru mine au fost produsele ideale de folosit pe perioada alăptării când nu poți folosi orice fel de cosmetice. Nu ma mai pot despărți de acest brand de dermo-cosmetice care pentru mine este cel mai bun.
Toate sunt produse cam scumpe pentru care investesc ceva , dar fără risc, asta știu sigur. Nu am multe produse de la aceste branduri, dar cele pe care le am îmi sunt de baza.

8. Care sunt produsele de îngrijire pe care le iei cu tine oriunde și la care nu ai renunța nicicând?

Fara parfum nu plec nicaieri. Am macar o mostra mica undeva in poseta, oricat de mica e poseta, de asta sunt mereu in cautare si de parfum in format cat mai mic sau mostre.
La birou merg zilnic cu un necessaire in care am de toate – de la pudra, ruj, pensula pentru pudra și pensula de buze, gloss, balsam de buze, un fard de ochi, un blush, am o pudra mica minuscula care este ideala de luat în poșetă, apa termala, șervețele umede.... și mai am crema de mâini și în poșeta și în sertar la birou :).

9. Care este rutina ta zilnica de îngrijire?

Dimineața prima data ma spăl minuțios pe dinți. Apoi aplic apa termala din belșug pe fata, crema de ochi și crema de fata. Fond de ten sau BB cream, pudra și blush. Daca am timp ma machiez și mai atent, anticearcan, fard de ochi, dermatograf, mascara , contur buze, gloss. Pieptănat minuțios de asemenea, un spray de par aplic de obicei sau un ser de par. In unele dimineți  înainte de crema de fata , mai folosesc și câte un ser anti-aging....ca asa cere tenul meu. Crema de corp aplic unde simt nevoia, crema dezodorizanta de picioare , acestea îmi sunt deja reflex, le pot face și cu ochii închiși.

10. Ce proiecte de viitor ai, care sunt visele tale, cum vezi tu viitorul în Blogging?

Vise am, realizarea lor depinde de mine și de un dram de noroc. Vreau ca blogul meu sa fie recunoscut pentru încrederea cititorilor în ceea ce scriu și pentru educarea consumatorului de cosmetice făcută cu bun simt și simt practic. Mi-as dori ca un producător de cosmetice sa fie sensibilizat de ceea ce scriu și sa fie mai atent la ingrediente și la testarea produsului înainte de lansare, la preț și asa mai departe. Îmi doresc sa îmi pot întâlni din când în când cititorii și în offline, sa pot sa organizez evenimente dedicate cititorilor mei.

Îți mulțumesc ca mi-ai acordat aceasta ocazie extrem de frumoasa de a răspunde întrebărilor tale și îți doresc ca blogul tău, Beauty byCoco, sa meargă pe aceasta direcție frumoasa și rafinata pe care ai ales-o de la început.

                                            Ana- Maria Tatucu Blogger @ Beauty Barometer

6 comentarii:

  1. Foarte frumos!!
    Ana Maria incearca sa le impace pe toate, pentru asta o apreciez :)
    Mai vrem astfel de interviuri, pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasa si desteapta, informata si experimentata, vorbeste bine, de fapt nici nu ar putea altfel ! Bravo pentru alegere .

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulțumesc fetelor, cu siguranță vor mai urma și alte interviuri! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. este foarte bine organizata si imi place, a reusit sa faca si ce-i place si ce este necesar si este un exemplu pentru mamele care sunt mereu in criza de timp. Bravo.

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger