In era retelelor de socializare, parerea celorlalti face parte din stilul nostru. Noua masura a popularitatii si a increderii in noi au devenit like-urile de pe Facebook sau Instagram, fenomen accentuat in randul adolescentelor. In acest context, NIVEA Romania anunta lansarea campaniei #LikeYourself, un proiect educational ambitios care isi propune sa transmita, fetelor, ca ingrijirea este primul pas pentru a avea incredere in ele si pentru a se simti bine in pielea lor.
Ideea campaniei #LikeYourself a pornit de la un studiu recent*, conform caruia doar 10% dintre romance considera ca este important sa aiba grija de pielea lor, Romania situandu-se pe ultimul loc in regiune la acest capitol. Rezultatele cercetarii mai arata ca, in anul 2015, doar una din trei gospodarii din tara noastra a achizitionat cel putin o data pe parcursul unui an o crema de fata sau de corp.
Începând din octombrie 2016,
caravana NIVEA #LikeYourself va vizita liceele din țară pentru a le vorbi
elevelor despre importanța îngrijirii pielii
În era rețelelor de socializare, părerea celorlalți face parte din stilul nostru. Noua măsură a popularității și a încrederii în noi au devenit like-urile de pe Facebook sau Instagram, fenomen accentuat în rândul adolescentelor. În acest context, NIVEA România anunță lansarea campaniei #LikeYourself, un proiect educațional ambițios care își propune să transmită, fetelor, că îngrijirea este primul pas pentru a avea încredere în ele și pentru a se simți bine în pielea lor.
Ideea campaniei #LikeYourself a pornit de la un
studiu recent*, conform căruia doar 10% dintre
românce consideră că este important să aibă grijă de pielea lor, România
situându-se pe ultimul loc în regiune la acest capitol. Rezultatele cercetării mai
arată că, în anul 2015, doar una din trei gospodării din țara noastră a achiziționat cel puțin o dată pe parcursul unui an o cremă de
față sau de corp.
Pentru că obiceiurile de îngrijire se formează în
adolescență, campania #LikeYourself
se adresează tinerelor, cu provocarea de a-și da primul Like ele însele și de a deveni o sursă de inspirație pentru cei din
jur.
„Adolescența
este perioada în care ne conturăm atitudinile și ne formăm multe dintre
obiceiurile cu privire la rutina noastră de îngrijire. De aceea, e foarte
important să primești informația potrivită la momentul potrivit. Prin campania
#Likeyourself ne propunem să fim alături de consumatoarele noastre de mâine și
să le transmitem că îngrijirea este primul pas spre a se simți bine în pielea
lor”, a declarat Carmen Pavel, Marketing Manager, Beiersdorf România.
Caravana NIVEA #LikeYourself începe turul național
pe 25 octombrie.
În fiecare liceu, va avea loc o sesiune de o oră în care
echipa NIVEA va discuta cu adolescentele despre importanța îngrijirii pielii.
Pentru ca sesiunea să fie interactivă și interesantă,
NIVEA a lansat și aplicația de mobil
#LikeYourself, prin care elevele au acces
la informații despre rutina de îngrijire și produsele care li se potrivesc, sfaturi
și recomandări de îngrijire și make-up, quizuri și concursuri.
Pentru a afla mai multe detalii despre campania #LikeYourself,
urmăriți site-ul NIVEA și pagina de Facebook.
Despre NIVEA:
Cu o istorie de peste 100 de ani, NIVEA reprezintă
expresia inovaţiei şi calităţii superioare în sfera produselor destinate
îngrijirii pielii, fiind unul dintre cele mai mari şi mai importante branduri
globale.
Manifestând mereu grijă pentru oameni, NIVEA a ajuns să
fie, de-a lungul timpului, mai mult decât o marcă de îngrijire personală,
devenind parte din familie.
*
Studiul GfK care monitorizează întrebuințarea casnică a bunurilor de larg
consum 2015. Studiul GfK Panel de gospodării are la bază informaţii obţinute
prin monitorizarea consumului casnic pentru toate categoriile de produse de
larg consum, prin intermediul cercetării de tip Panel de Consumatori a GfK
România, pe un eşantion de 3.000 de gospodării, reprezentativ la nivel
naţional.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu