Caravana NIVEA FESTIVAL ÎN FAMILIE a ajuns la cea de-a patra ediţie și va merge în șase orașe din țară pentru a oferi și în
acest an celor interesaţi, consultaţii dermatologice gratuite, dar şi recomandări
personalizate de produse şi testare pe loc.
În
fiecare vară, NIVEA porneşte la drum în cele mai importante oraşe din ţară
pentru a fi alături de cei pentru care îngrijirea pielii este o prioritate,
oferind sfaturi personalizate şi răspunsuri la orice întrebare despre produse
sau despre modul optim de îngrijire a pielii, începând de la cel mic şi până la
cel mai mare.
În
cadrul caravanei de anul acesta, participanţii vor avea parte de promoţii
atractive, cu surprize la orice produs cumpărat. Mai mult, în timp ce adulţii
se vor bucura de mostre gratuite, testare de produse şi oferte speciale, copiii
se vor distra în cadrul sesiunilor de face-painting şi vor putea face fotografii
alături de simpatica mascotă NIVEA Baby.
Campania
anuală NIVEA FESTIVAL ÎN FAMILIE îşi
propune să educe consumatorul în ceea ce priveşte îngrijirea corectă a pielii
şi folosirea celor mai potrivite produse, oferindu-i posibilitatea unei consultaţii gratuite şi recomandări
personalizate, în funcţie de nevoile pielii.
În acest an, caravana NIVEA FESTIVAL ÎN
FAMILIE va
merge în 6 oraşe din ţară, punând la dispoziţie informaţii preţioase şi aducând
zâmbete pe feţele întregii familii. Prin această iniţiativă, NIVEA doreşte să
aducă mai aproape toate categoriile de vârstă într-un
cadru distractiv, educativ şi recreativ.
Caravana NIVEA porneşte la drum pe 4 iulie 2015 şi va
ajunge în următoarele șase oraşe: Iaşi, Braşov, Sibiu, Cluj-Napoca, Craiova, Constanţa, iar activităţile vor avea loc
între orele 13:00
şi 21:00.
Despre NIVEA:
NIVEA este cea mai de
încredere marcă de îngrijire a pielii, la nivel mondial*. Cu o istorie de peste
100 de ani, NIVEA reprezintă expresia inovaţiei şi calităţii superioare în
sfera produselor destinate îngrijirii pielii, fiind unul dintre cele mai mari
şi mai importante branduri globale.
Manifestând
mereu grijă pentru oameni, NIVEA a ajuns să fie, de-a lungul timpului, mai mult
decât o marcă de îngrijire personală,
devenind parte din familie.
*Sursă: Euromonitor International Limited, NIVEA ca nume
global de brand în categoriile: Îngrijirea Corpului, Îngrijirea Feţei şi Îngrijirea
Mâinilor; în ceea ce priveşte valoarea de vânzare cu amănunte, în 2012.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu