Kiehl’s este onorat să înceapă să deservească
și această comunitate cu produsele de îngrijire a pielii cunoscute în toată
lumea
2 Aprilie 2015, România –Kiehl’s Since
1851, farmacia și compania creatoare de produse de calitate superioară de
îngrijire a pielii și a părului din New York City, își va deschide porțile
în București la data de 3 aprilie.
Moștenirea veche, orientată asupra clientului, a companiei Kiehl’s a stat
la baza fiecărui produs și serviciu de-a lungul istoriei sale de 162 ani – de
la cercetarea ingredientelor și testarea siguranței formulei până la decorurile
localizate ale magazinelor – toate fiind adaptate la cerințele particulare ale
clienților din comunitățile locale. Un obiectiv rămâne mereu
esențial: de a deservi clienții într-un mediu atent, educațional, care oferă produsele
de îngrijire a pielii testate și confirmate, apreciate de clienții din lumea
întreagă.
Ca în cazul tuturor magazinelor Kiehl’s, estetica farmaciei de tip colonial
este completată cu elemente moderne care reflectă comunitatea înconjurătoare și
fac referire la rădăcinile new-yorkeze ale companiei, din cartierul East
Village. La intrarea în acest spațiu unic, vizitatorii sunt cufundați imediat
în istoria îndelungată a companiei și în caracterul său excentric: peste tot
sunt detalii ale moștenirii Kiehl’s, inclusiv fotografii ale New York Flagship,
aventurile familiei fondatoare Kiehl’s, sponsorizate de companie. Elementele
istorice surprind și încântă vizitatorii, inclusiv o motocicletă vintage
iconică și faimosul schelet „Mr. Bones” al companiei Kiehl’s. Nu există două
magazine Kiehl’s identice, însă toate transmit tradiția bogată farmaceutică a
companiei.
Localizarea magazinului Kiehl’s
din Bucuresti va aduce spiritul spițeriei originale din New York City într-un
mediu de vânzare cu amănuntul care măsoară 70metri2 și
oferăo stație de mostre, zonă de cadouri, centru de testare
„Suntem încântați că
avem ocazia să deservim comunitatea din
Bucureștiîntr-un nou mediu al magazinelor Kiehl’s. La Kiehl’s, ne străduim să oferim
produsele noastre îndrăgite de îngrijirea pielii prin cele mai atente și
personale servicii posibile, care reflectă moștenirea noastră îndelungată de
farmacie,” spune Cheryl
Vitali, Directorul General Global al Kiehl’s.
Cu un devotament
de decenii întregi față de comunitățile locale, Kiehl’s își concentrează
activitățile filantropice asupra a trei cauze majore: cercetarea în domeniul
HIV/SIDA, cauzele copiilor și mediul înconjurător.
Împreună cu magazinele sale unice, compania Kiehl’s Since 1851 rămâne
fidelă moștenirii sale oferind servicii pentru clienți neîntrecute în fiecare din
magazinele sale din toata lumea. Fiecare reprezentant Kiehl’s cunoaște în
detaliu tehnicile serviciilor companiei și a fost instruit nu doar cu privire
la ingredientele din formule, ci și, în tandem cu tradițiile farmaceutice ale
companiei, deține cunoștințele pentru a prescrie tratamente specifice și
regimuri cu produse care oferă clienților soluții adaptate la necesitățile lor
individuale de îngrijire a părului și a pielii.
În plus, ca în cazul tuturor magazinelor Kiehl’s, prima locație din București continuă cu mândrie inițiativa
unică a companiei Kiehl’s „testează înainte să cumperi”, conceptualizată
inițial acum mai bine de 92 ani în magazinul original Flagship Store. Aceasta inițiativa individualizează compania Kiehl’s
față de concurenții săi de pe piață și caracterizează de mult timp compania în
opinia celor mai loiali fani ai săi.
„La Kiehl’s, credem în
eficiența formulelor noastre și în devotamentul nostru de a oferi clienților
regimuri adaptate necesităților lor specifice. Programul nostru generos de
mostre reflectă moștenirea noastră farmaceutică îndelungată – și a stabilit demult
ștacheta din industrie. Misiunea noastră este de a deservi necesitățile
individuale ale clienților noștri, iar aceste inițiative au rezistat testul
timpului, de-a lungul deceniilor de activitate,” spune Cheryl Vitali, Directorul General Global al
Kiehl’s.
Cheryl Vitali - Director General
Global al Kiehl’s
Cheryl își
amintește când a intrat prima oară în magazinul original Kiehl’s din 109 Third
Avenue din New York City acum mai bine de 20 de ani, când a primit mostre
consistente din produsele clasice: Cremă de corp și Loțiune facială ultra.
De
atunci se declară fan înfocat al produselor. „Știi când visezi că lucrezi
pentru marca ta preferată? În cazul meu, marca aceea este Kiehl’s.” Numită în
funcție în luna martie 2010, dna Vitali supraveghează strategia globală a Kiehl’s,
inovarea de produse și planurile de comercializare cu amănuntul din sediul
principal global din cartierul new-yorkez West Village. După ce a obținut
diploma de licență de la Universitatea Yale, primul său loc de muncă a fost în
publicitate.
În anul 2008, a primit prestigiosul premiu Cosmetic Executive Women Achievers Award, o distincție pentru femeile
din industria frumuseții care au spart barierele și au obținut succese,
inspirând și alte tinere directoare să facă la fel.
Recunoscută pentru
cunoașterea pătrunzătoare a diverselor necesități din domeniul frumuseții și al
îngrijirii pielii, ale clienților globali aflați în continuă evoluție, dna
Vitali a supravegheat activitățile de marketing la unele dintre cele mai
râvnite mărci cosmetice, inclusiv Lancôme, Maybelline, Garnier și
Revlon. La Kiehl’s dezvoltă produse eficiente și derivate din natură pentru
îngrijirea tenului, a părului și a corpului și ajută la conducerea dezvoltării
internaționale de succes a companiei, mai ales la deschiderea de noi magazine
și piețe în America de Nord, Asia și Europa. „Obiectivul meu este să prezint minunata lume Kiehl’s la cât mai mulți
clienți noi din jurul lumii. Acest lucru înseamnă să le aducem lucrurile care
au făcut Kiehl’s o companie atât de înfloritoare în New York de la începuturile
sale umile ca Spițerie în anul 1851 – servicii minunate, foarte eficiente,
personalizate și un devotament puternic față de comunitățile locale în care ne
desfășurăm activitatea.” Cariera dnei Vitali este unică, parțial, datorită
devotamentului său față de familie și organizații caritabile, care se manifestă
în același timp cu responsabilitățile importante din industria frumuseții. Organizațiile
caritabile pe care le susține sunt Autism Speaks, cea mai mare organizație de
luptă împotriva autismului din țară și programul Special Olympics. În prezent
locuiește în Weston, Connecticut, cu soțul său James Shapiro, și cei doi băieți
Max și Nicky.
Kiehl's
a fost înființată în anul 1851 ca spițerie a lumii vechi în cartierul
new-yorkez East Village. Istoricul său unic și vast reprezintă un amestec de
cunoștințe din domeniile cosmetic, farmaceutic, vegetal și medicinal dezvoltat
și îmbunătățit de-a lungul generațiilor.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu