duminică, 17 august 2014

Coco beauty week

Săptămânile trec, trec si lasă in urma lor amintiri, amintiri pe care mi le construiesc eu alături de cei dragi, amintiri pe care le prețuiesc si pe care le păstrez in suflet.
Va povestesc destul de des si vouă despre produsele pe care le folosesc, produse care fac parte, clar,  din amintirile mele frumoase, toate le găsiți pe blog, trebuie doar sa dați căutare, in căsuța de căutări articolele pe care doriți sa le citiți, le veți găsi pe toate cu siguranță.

 Clarins a fost cu mine la plaja si mi-a protejat tenul si parul, a avut grija sa nu ma ard, m-a protejat impecabil!

 Garnier a avut grija de parul meu si mi-a bucurat simturile!

Arganicare loțiunea pentru par creț, este o descoperire fantastica, ador sa o simt cum imi atinge parul, ador sa-i simt aroma pe buclele mele rebele si ador sa ma cumințească atunci când am nevoie!

 
Bronzul perfect pentru vara, il ador este un produs fantastic L`oreal Glam Bronze.

 Maybelline ColoRama 292 am purtat-o pana la epuizare.

Melodia săptămânii....pe repetare in fiecare zi toată ziua... :)))

Voi cum v-ați petrecut săptămâna?

2 comentarii:

  1. Eu m-am bucurat de noul meu rimel de la Makeup Studio, de gelul meu de dus care ma revigoreaza si ma aromeaza:D
    Si am profitat ca am fost singura cu al meu iubit 3 zile!!!! Doamneee, ce bine e sa stai singur :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Oja de la Maybelline este minunata! ai avut o saptamana pe cinste, alaturi de produse minunate, iar pozele frumos incadrate in diverse decoruri! <3

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger