miercuri, 4 iunie 2014

Maybelline ColoRama 321... Si...totul începe de la o oja roșie!

 Si...totul începe de la o oja roșie! 

O întâlnire la care vrei sa te simți sigura ca totul va fi Ok, o afacere care vrei sa iasă bine, o noua dragoste, un eveniment in familie..totul trebuie sa înceapă cu o oja roșie.
Maybelline a inventat culoarea....ColoRama 321 si primăvara mea a prins culoare...apoi vara se anunță faina tare!
Fara culoare viata nu are sens si totul este mai frumos atunci când îndrăznești sa pătrunzi in magia culorilor!
ColoRama rezista șocurilor si îmbracă unghia cu o pelicula vesela care îți ofera încredere ca totul va fi Ok in ziua in care o porți.
Pentru mine totul a fost Ok mai multe zile la rând, ea a rezistat, nu mi-a înșelat așteptările si a rămas cu mine in fiecare zi ignorându-mi toanele.
 Ea m-a însoțit la film, a tastat articole si a răspuns la e-mailuri împreună cu mine, m-a susținut când am semnat contracte, a fost incantata la fiecare dus sa cunoască aromele gelurilor mele de dus si a rămas intacta pana am decis sa ne luăm La revedere!!!
Nu o aplic perfect de fiecare data, însă ador sa o folosesc pentru ca Imperfecțiunea mea este perfecta!!!
Va recomand sa o testați si va veți împrieteni cu siguranță!




* Disponibila la 7 ml in toate magazinele unde este instalat brandul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Powered By Blogger