marți, 4 martie 2014

Mavala masca Peeling si luminozitate pentru unghii


Despre Mavala v-am tot povestit pe Blog, puteți da căutare in căsuța speciala pe Blog si veți descoperi toate articolele scrise.
Mavala este un Brand care crează produse speciale pe care le poți folosi in intimitatea casei tale. Este important sa urmărești instrucțiunile de folosire ale fiecărui produs pentru a obține rezultate, este un Brand care promite multe si de fiecare data am avut surpriza sa descopăr ca tot ce promitea in prospect si îndeplinea. Am folosit destule produse Mavala sa pot aprecia calitatea si mi-au oferit încredere sa le folosesc pe viitor.
Masca Peeling pentru unghii este un produs pe care nu l-am găsit la alte Branduri si am înțeles imediat după prima folosire de ce este atât de special. Mirosul de curat imi place, este atât de fin încât m-am simțit de parca as fi într-un salon in aer liber si imi răsfățam unghiile. Textura fina, delicata acționează eficient asupra unghiilor. Kit-ul contine masca exfolianta la 15 ml, instrucțiuni detaliate de folosire si o periuță atât de frumoasa si comica, pentru îndepărtarea produsului la final.
Formula produsului ofera o exfoliere eficace, naturala, datorata argilei Diatomaceus, completata de acțiunea calmanta, emolienta si de netezire a alantoninei, a nalbei si a aloei vera. Extractul de lămâie din conținut tonifica, îmbunătățește structura unghiei si ii reda luminozitatea. 

Aceasta masca curata orice impuritate a unghiei si a conturului acesteia, netezește suprafața unghiei păstrându-i flexibilitatea, înmoaie cuticulele si ajuta la eliminarea celulelor moarte ale pielii datorita proprietarilor naturale de exfoliere a argilei Diatomaceus(argila cu conținut de alge microscopice fosilizate). Extractul de lămâie tonifica si conferă unghiei o culoare luminoasa. Vitamina B5 hrănește rădăcina unghiei si fortifica structura unghiei. Unghiile își recapătă flexibilitatea iar cuticulele suplețea si finețea, datorita uleiului de migdale dulci, uleiul din germeni de grâu, a extractelor de arbore de unt si aloe Vera. Rezultatul: unghiile si conturul lor vor fi catifelate, perfect curate, luminoase, de un roz natural.
Mod de folosire: O data sau de doua ori pe săptămânădupă îndepărtarea ojei si pilirea unghiilor, masați ușor o cantitate mica de produs pe unghiile si cuticulele umezite(timp de 10-20 de secunde fiecare deget) Clătiți cu apa călduță folosind peria de unghii Mavala. Uscați cu un prosop. Continuați cu gelul pentru îndepărtarea cuticulelor pentru un contur perfect al unghiei, împingând cuticulele înapoi folosind un bețișor de manichiura înfășurat in vata.
Disponibila la flacon 15 ml, valabilitate 12 luni de la prima folosire. O puteti gasi pe site-ul Mavala sau in farmacii.

4 comentarii:

  1. Uite, chiar nu stiam ca exista asemenea produs pentru unghii, intresant articol, si util desigur!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc, draga mea, ma bucur mult ca îți place! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am folosit de la Mavala o solutie pentru cuticule foarte buna. SUnt foarte bune produsele.

    RăspundețiȘtergere
  4. Da ai dreptate toate produsele Mavala sunt de o calitate superioara. :)

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger