sâmbătă, 1 martie 2014

Eveniment Lansare Garnier Olia


Evenimentul de lansare Garnier Olia va rămâne in sufletul meu ca cel mai reușit eveniment de frumusețe. 
De ce spun asta, veți afla si voi din fotografiile pe care vi le-am selectat pe Blog, nu voi spune prea multe cuvinte pentru ca fotografiile vor fi suficiente sa puteți înțelege de ce m-am îndrăgostit atât de tare de Garnier.
Olia merita atenție pentru ca este un produs inovator, este un produs care face revoluție in sistemul de vopsire din intimitatea casei tale.
Olia schimba regulile jocului  si din momentul in care vei folosi pentru prima data Olia inima ta va bate mai tare, pentru ca toate simțurile tale vor fi incantate. 
Evenimentul s-a ținut la Stejarii Countri Club un loc unde relaxarea, luxul si frumusețea fac casa buna, un spațiu cu o vibrație unica care m-a făcut sa ma simt ca o prințesă... Inca de la intrare totul prevestea ca va fi o seara fascinanta.
Va spun mereu convingerea mea ca oamenii din spatele Brandului fac ca Brandul sa fie îndrăgit, ei crează povesti care ma fac sa ma îndrăgostesc de Brand, ei sunt creierul care gestionează imaginea Brandului pe piață si in seara evenimentului mi s-a întărit convingerea si am descoperit o echipa minunata. Au fost atenți la detalii si asta m-a făcut fericita, au avut grija ca totul sa fie asa cum au planificat! Felicitări, m-ați cucerit!






 O experiență unica. Miros floral delicat. Textura matasoasa, cremoasa, care nu curge. Chiar si prepararea cremei colorante este o placere, o experienta senzoriala. Olia este extrem de ușor de aplicat. Nu curge, nu lasă urme, textura seamănă cu a unei măști pentru par.  Asigura confort optim al scalpului.




  Masterchef: Chef Sorin BonteaChef Florin Dumitrescu, Chef Catalin Scarlatescu


 Chef Florin Dumitrescu un artist, foarte bun show-man, cu simțul umorului foarte dezvoltat, o personalitate puternica si creativa.


 Chefii au gătit iar noi la final a trebuit sa reproducem una din farfurii...





 Cele trei farfurii gătite de șefi. Arta culinara la cel mai înalt nivel.





 Cutia misterelor... la masa noastră a avut de reprodus farfuria lui Chef Sorin Tartar de ton..




Fascinata de Olia! 

A fost un show, o seara de care imi voi aminti mereu cu drag, o seara in care m-am simțit excelent si asta datorita oamenilor minunați din spatele Brandului Garnier. 

6 comentarii:

  1. Si din poze pot observa ca a fost un eveniment reusit :) pana acum ma declar fan vopsea spuma, sa vedem daca ma razgandesc sau nu :D :*

    RăspundețiȘtergere
  2. In momentul in care o vei vedea pe Olia te vei răzgândi cu siguranță! :) Miroase atât de bine in cutie, încât abia aștept sa ma vopsesc. Sunt îndrăgostită de ea si imi place enorm conceptul, cercetarea in care au investit pentru a crea acest produs, ambalajul, mirosul ...tot ce sa mai, ma voi vopsi cu ea si atunci voi fi capabila sa povestesc mai multe. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mama mia, un eveniment memorabil, tu atat de draguta, deliciile acelea ma fac sa imi ploua in gura(nu stiu cat or fi de gustoase dara arata bine ,bine), felicitarile mele pentru ca ai fost la un eveniment atat de interesan, iar decorurile acelea cu produsele Garnier sunt ...WOW........ Dupa ce testezi vopseaua cea noua, astept neaparat pareri si....poate o voi cumpara si eu, chiar este perioda cand trebuie sa imi revopsesc parul, cred ca ma voi orienta catre negru abanos, deoarece negru albastrui nu exista in noua formula. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulțumesc draga mea, ești tare draguță! Negreșit voi scrie despre vopsea, încă nu este timpul sa ma vopsesc dar când o voi face scriu cu toată inima. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte interesant conceptul de prezentare, iar ceea ce au pregatit "les chefs cuisiniers" arata delicios. Imi plac aranjamentele cu produsele Garnier de pe etajere, arata ca niste dulciuri. Sunt curioasa cum va functiona aceasta vopsea, mai ales pe parul tau foarte bogat (asa arata in fotografii) si ador combinatia de bluza portocalie si geaca de piele!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc tare mult Georgia pentru aprecieri! Si eu sunt tare curioasa sa folosesc vopseaua, cred ca este fascinanta. Am deja o cutie si miroase atat de frumos, imi imaginez ca la aplicare va fi si mai parfumata. Povestesc despre asta imediat ce o voi folosi. :)

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger