duminică, 9 martie 2014

Coco beauty week

Luna Martie este luna care imi ofera cea mai multa energie, este luna mea, luna in care ma simt cel mai bine. As vrea sa se repete iar si iar, pentru ca imi place tare tare. Este luna in care primesc cele mai multe bucurii, primesc cadouri si atenții, mărțișoare, ziua mea , da sunt Pești de aici vine si creativitatea si visarea. Va las cu povestea primei săptămâni din luna mea, in imagini.

 Cum sa arați de milioane de la Editura Litera, manual de beauty pentru orice îndrăgostită de frumusețe si îngrijire.
De mărțișor pentru ca merit :)) Hermes, Casting, flori si bineînțeles un ruj YSL.
Mâinile mele răsfățate cu produse Mavala.

Va mulțumesc ca imi sunteți alături, va mulțumesc pentru fiecare comentariu, fiecare apreciere si pentru toate gândurile voastre bune.
Ador florile de primăvară...florile si oamenii cu suflet frumos!
Ador cardiganul primit de la Garnier, este multifuncțional si il ador, nuanța mea este fucsia este si mai de efect decât bej :)

Cerul este limita. Nu-i lăsați pe alții sa va limiteze, puteți realiza tot ce va propuneți sa realizați.
“Succesul este o călătorie, nu o destinație. Acțiunea este deseori mai importantă decât finalul”  - Arthur Ashe

Iata si o melodie fantastica pe care o ador si o ascult destul de des.


Jane Birkin et Serge Gainsbourg - Je T'aime,...Moi Non Plus


6 comentarii:

  1. Cred ca am vazut pe undeva si niste zambile... iar lalelele albe ... ah...le ador.. <3
    Iti doresc un inceput de saptamana usor, cald si plin de satisfactii! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. super!!! Iti doresc ca intreaga luna MARTIE sa fie minunata si sa ai parte numai de bucurii!!! Pentru ca meriti ;) :-*

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos doamnelor, ma coplesiti. Multumesc! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani...toate lunile anului sa fie pentru tine cel putin ca si luna Martie:)!

    RăspundețiȘtergere
  5. Să te bucuri de tot ce e mai bun şi mai frumos, cu drag! ♥

    RăspundețiȘtergere
  6. Va multumesc mult pentru urari doamnelor :)

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger