miercuri, 5 martie 2014

Chanel 5 dragoste eterna de la prima pana la ultima picatura



Da m-am îndrăgostit de el acum multi ani si de când l-am achiziționat, l-am iubit necondiționat de la prima pana la ultima picătură.
Este probabil cel mai celebru parfum din lume, dar pe cât este de celebru pe atât este de atemporal si actual, nu as fi putut sa ma numesc un adevarat pasionat de parfumerie dacă nu l-as fi avut pe el. Adicția pentru parfumuri bune si rafinate s-a datorat in mare parte si lui. Povestea din jurului lui m-a făcut la început sa il iubesc fără sa il cunosc, apoi la prima pulverizare a rămas impregnat in memoria mea olfactiva pentru totdeauna. 
Combinația unica de ingrediente a fost remarcata de Marilyn Monroe, care l-a promovat elegant, au urmat apoi multe persoane publice care declarau ca il folosesc si am ajuns in timpurile noastre când imaginea actuala este reprezentata de faimoasa Nicole Kidman. 
Notele florale si lemnoase se contopesc in una dintre cele mai versatile si mai complexe formule ale tuturor timpurilor, rămâne pe piele mult timp si ma fascinează transformarea lui in timp. 
Chanel no. 5 a fost creat în 1921 de Coco Chanel. Designerul a dorit atunci să lanseze pe piață un parfum care sa o caracterizeze şi care să-i poarte amprenta si s-a dovedit in timp ca a reușit.

Descriere oficiala :
  • ``Creat de casa de design Chanel în anul 1921, Chanel No.5 este clasificat ca un parfum rafinat, ușor și floral. Această esență feminină deține un amestec de flori moderne și note echilibrate.
  • Notele de varf provin din ylang ylang si neroli (al carui miros seamana cu cel de portocala), iar cele intermediare sunt extrase din trandafiri si iasomie.
  • Notele de baza sunt cele care fac diferenta majora, imprumutand forta aromelor de lemn de santal si vanilie.
  • Chanel No.5 este, prin excelență, simbol al feminității: un miros tulburător, frumos și de nedefinit, atemporal și misterios, sofisticat, elegant și mângâietor. Atribut abstract al frumuseții, el retrăiește emoția, fiorul pe care îl degajă pielea încălzită de soarele de vară toridă sau mângâierea de mătase a unei nopți fierbinți. Este parfumul care poate fi purtat oriunde, oricând.
  • Coco Chanel și-a dorit o notă care să reprezinte femeia, iar atunci când designerul de parfumuri, Ernest Beaux, care lucrase ca parfumier pentru țarii Rusiei, i-a prezentat acesteia o compoziție de 5 arome, alegerea a fost mai mult decat simplă. Cât despre nume, întâmplător sau nu, numărul preferat al designerului fashion era 5.
  • Când Ernest a întrebat-o ce nume va purta parfumul, aceasta i-a răspuns că va fi pur și simplu Chanel No.5, pentru că îl va lansa pe 5 mai, în speranța că această coincidență îi va purta noroc. După cum s-a văzut mai târziu, Chanel No.5 a fost un succes imens.
  • Primul model al sticluței a fost realizat chiar de Chanel, care a realizat o schiță foarte simplă, care să se remarce tocmai prin liniile clasice. Coco Chanel l-a ales ca producător și distribuitor al parfumurilor sale pe Pierre Wertheimer, un celebru om de afaceri și proprietar al Companiei Bourjois.
  • Există un mit, o legendă, o poveste, despre faptul că madame Coco Chanel a creat forma primei sticle de parfum Chanel No.5 după cea a locului în care și-a trăit viața - Place Vendome din Franța. Primul parfum abstract glamourous, Chanel No.5 nu se aseamănă nici unei note florale, este mereu la modă și nu se supune selecției tendințelor de sezon, pentru că, mereu actual, este deasupra lor.
  • Imaginea Chanel

    • Actrița Nicole Kidman a fost aleasă pentru a întruchipa noua imagine a faimosului parfum Chanel No.5, în cadrul campaniei publicitare din 2004 pentru această marcă, a anunțat Casa Chanel. Nicole Kidman, care este de origine australiană, deținătoarea Premiului Oscar pe 2003 pentru rolul din pelicula The Hours, a fost aleasă „pentru eleganța sa excepțională și capacitatea ei de a încarna spiritul și modernitatea Casei Chanel, se arată într-un comunicat al firmei. Chanel No.5, creat în 1921 este și astăzi cel mai vândut parfum din lume. Coco Chanel a fost prima persoană care a reprezentat imaginea parfumului.
    • Dar cea mai bună ambasadoare, fără contract, a parfumului a fost Marilyn Monroe care, în 1955, la întrebarea ziariștilor, ce poartă noaptea, a răspuns: Câteva picături de Chanel No 5.

    Spoturile Chanel

    • Spoturile la acest parfum au reușit că capteze atenția de fiecare dată. Parfumul a devenit de mult un clasic, cucerește și uimeste, transformând Scufița Roșie într-o zână plină de farmec și grație, fiind cu mult mai eficient decât bagheta magică.
    • Folosirea din abundență a galbenului și auriului în aceste reclame este acela de a aduce un plus de energie și în același timp un stimulent.
    • Prin urmare, pentru a atrage atenția și a rămâne definitiv în mentalul colectiv, parfumul vizează prin instrumentarul publicitar exact acele teritorii ideologice care îl pot transforma în punct de referință pentru recunoașterea valorizantă.
    • Fiind o marcă destinată femeilor, Chanel a încercat să ofere prin imaginea publicitară, nu atât un instrumentar de lucru cât mai ales o ideologie creativă. Indiferent de perioada de expunere, campaniile casei Chanel s-au adresat unei femei complet independente, sigura pe atributele sale, știind să își speculeze sexualitatea pentru a atrage centrul de atenție asupra propriei personalități.
    • Spotul reușește să inspire veselie și bucuria de a trăi și este destinat femeilor pline de încredere în sine.  ``sursa wikipedia

 Atunci când designerul de parfumuri, Ernest Beaux, care lucrase ca parfumier în Rusia, i-a prezentat acesteia o compoziție de cinci arome, alegerea a fost mai mult decât simplă. 
Numele a fost si el ales simplu, după cum știți, probabil, Coco Chanel era o persoana extrem de superstițioasa, iar numărul ei preferat era cinci, deci numele a rămas Chanel No. 5.
 Primul design al sticluței a fost conceput chiar de Coco Chanel, care a realizat o schiță simplă, care să se remarce tocmai prin liniile clasice. Coco Chanel l-a ales ca producător şi distribuitor al parfumurilor sale pe Pierre Wertheimer, un celebru om de afaceri şi proprietar al Companiei Bourjois. 



Sticluța cucerește prin clasicism si simplitate, fiind inspirat de forma arhitectonica a Place Vendome, din Paris, si e expresia perfecta a "less is more", dictonul celebrei Coco Chanel.
Parfumul pentru par la fel de rafinat si l-am adorat la fiecare folosire, nu încarcă parul si lasă o aroma unica suava si rafinata parului.
Crema pentru corp lasă pielea catifelata moale, fina si este o încântare sa o folosesc de fiecare data, are o textura bogata si este intens parfumata. 
Parfumul imi place sa il aplic pe punctele de puls, parfumul pentru par pulverizez delicat si discret pentru a-i amplifica aroma, cu fiecare mișcare.


 Chanel N°5 de Chanel este un parfum Floral Aldehidic
Parfumul se deschide cu note proaspete, fructate de portocala amara, ylang-ylang si aldehide, se îndulcește prin acordurile vibrante de trandafir si iasomie, pentru a se stinge in aromele calde, cremoase, de lemn de santal, vanilie si vetiver. Este unul dintre primele parfumuri care a inclus in compoziție aldehida.
Notele de varf sunt aldehide, neroli, ylang-ylang, bergamot si lămâie; notele de mijloc sunt stânjenel, rădăcină de stânjenel, iasomie, lăcrămioare si trandafir; Notele de baza sunt ambra, lemn de santal, paciuli, mosc, zibeta, vanilie, lichen si vetiver.



Chanel No 5 este un parfum atemporal, etern cu o o formula neindividualizata prin ingrediente singulare. Esența feminității, delicat, elegant, rafinat, sofisticat, este cea mai purtata aroma din toate timpurile. 
 Parfumul se descoperă treptat, se deschide in timp pe piele si ma uimește cât de rafinat rămâne iar rezistenta si persistenta sunt atuuri de neegalat.
Pentru atemporalitatea si complexitatea, feminitate si rafinament Chanel No 5 este una dintre cele mai clasice alegeri, care merita încercată, macar o data in viata.

7 comentarii:

  1. Nu l-am incercat, dar cred ca e minunat :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Este fantastic, il poți testa sa vezi. Poate ti se va pare clasic la început dar in timp se deschide minunat pe piele! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Este foarte complex acest parfum, nu cred ca am mai intalnit un altul ca el... din pacate eu nu l-am putut tolera niciodata, in schimb ador Coco Mademoiselle pentru anotimpul cald si Coco pentru anotimpul rece; sunt parfumurile pe care le consider niste bijuterii si le am mereu in dulapiorul de parfumuri!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nici eu nu l-am incercat, poate voi avea norocul vreodata..pe viitor...

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga Georgia, ai dreptate este greu de purtat, cred ca este un parfum pe care ori il iubesti ori il urasti :) nu prea exista cale de mijloc. Coco Mademoiselle este si el o incantare, iar Coco ai dreptate perfect pentru iarna. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Draga mea, iti impartasesc pasiunea pentru parfumuri, de la Chanel insa inca nu am avut pana acum Chanel no. 5 pentru ca multa vreme mi se parea "too much for me" ca si miros, Am inteles ca exista si un ingredient secret al acestui parfum care ii da nota de unicitate. De la Chanel imi plac si am sau am avut Chanel Allure, Chance si acum ma bucur de Coco Noir. Chanel 5 este pe lista mea imensa de dorinte parfumate, imi place si Coco Mademoiselle, si Chanel 5 Eau premiere...e greu sa ma decid ce imi voi cumpara prima data din aceasta serie de parfumuri.

    RăspundețiȘtergere
  7. Draga Ani, da este un parfum unic, pe care asa cum spuneam mai sus ori il iubesti tare si adori cum se deschide in timp pe piele, ori clar nu il poti suferi si purta. Important este sa nu pulverizezi prea mult ca apoi chiar devine ``too much``, calitatea ingredientelor te obliga la doar cateva pulverizari in punctele cu puls. In rest nu exista parfum Chanel pe care sa nu il iubesc tare, tare. Voi mai scrie si despre altele. :)

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger