luni, 17 februarie 2014

Unt de cacao de la Shop Organic


Când am primit prima data untul de cacao de la Shop Organic am rămas uimita de textura lui extrem de densa, apoi sincer mi-a plăcut ambalajul este luxos, un plastic de buna calitate, imi place ca este cantitate mica si il pot strecura in bagaje fără probleme.
Mirosul îmi aduce aminte de copilărie, nu știu de ce, pur si simplu, are un miros de curat greu sesizabil si nu influențează mirosul parfumului folosit. 
Textura este una neașteptat de fina, desi la prima vedere nu ai putea crede asta.
V-am spus mai devreme ca este dens, o textura bogata care nu curge, eu il aplic cu o spatula speciala si imediat ce ajunge pe piele începe sa se topească. Este fascinant sa vezi ca in doar câteva secunde il poți aplica pe corp cu mișcări circulare si el se topește perfect si pătrunde in piele lăsând-o perfect hidratata dar neuleioasa. Am urmărit fascinata cum pătrunde in piele si apoi pot tasta fără probleme, a devenit clar crema mea de birou, o țin pe birou si o aplic practic de fiecare data după ce ma spăl pe mâini.
Dupa dus o aplic imediat ce am tamponat corpul cu prosopul, pentru ca pielea sa fie calda si untul sa fie absorbit si mai bine.
Îmi place foarte mult, o cantitate mica de produs adera atât de bine pe corp si pielea rămâne asa de bine hidratata încât nu ai nevoie de reaplicare decât dacă elimini produsul cu apa si săpun, adică dacă te speli din nou. :) Asa ca il recomand cu drag.

Recomandarea Shop Organic:

``Unt de Cacao Trio Verde
Untul de cacao este una dintre cele mai stabile grăsimi, datorita conținutului sau foarte ridicat de acizi grași
Se topește la temperatura corpului, fiind astfel ușor absorbit de piele. Untul de cacao este adesea recomandat pentru tratamentul unor afecțiuni ale pielii, precum eczemele si dermatitele. Atunci când este aplicat pe corp, acesta creează o bariera intre pielea sensibila si factorii de mediu, bariera ce ajuta la menținerea gradului de umiditate. 
Untul de cacao conține polifenoli, substanțe care inhiba producția de IgE-imunoglobulina. IgE este prezenta in simptomele grave de astm si dermatita.
Conținutul mare de vitamina E ajuta la refacerea pielii după expunerea la soare si razele UV. Untul de cacao este de asemenea un antioxidant. 
Antioxidanții protejează pielea de radicalii liberi sau toxinele care pot deteriora țesuturile la nivel celular.
Mod de utilizare: Aplica untul de cacao pe pielea proaspăt spălată, in timp ce este calda încă. Se va absoarbe rapid, fără a lăsa in urma un reziduu gras.  Unt de Cacao Trio Verde - excelent raport calitate/pret!``



Foarte avantajos la preț in aceasta perioada, nu ratați ofertele de pe site-ul Shop Organic, v-am scris si Aici un articol.
Disponibil standard la  100 grame, valabilitate mica datorita ingredientelor naturale folosite.
Va recomand sa il folosiți veți avea pielea foarte hidratata.
Voi ce unt de corp obișnuiți sa folosiți?

Iata ca am găsit si o melodie potrivita  India.Arie - Cocoa Butter, o puteți asculta in timp ce folosiți untul de cacao...pentru suflet si el trebuie hidratat.

4 comentarii:

  1. Si eu folosesc unt de corp, mai ales pe timpul iernii cand pielea se usuca foarte mult. Mie imi plac cele de la I Love Cosmetics.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc Florina, da si cele de la I love Cosmetic sunt foarte bune! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesante articolele in care atasezi si ceva melodii.. :)
    Interesant acest si unt de corp, mai ales ca se foloseste si in cazuri de eczeme si dermatite!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulțumesc draga mea, da este un unt de corp foarte interesant! :)

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger