vineri, 7 februarie 2014

Noutate în Colecția Un Matin au Jardin Yves Rocher

FLORI DE CIREȘ

« Am dorit să surprind sentimentul unei plimbări relaxante prin grădinile îmbogăţite cu mireasma florilor de Cireș. Un acord vegetal se îmbină cu esența de mandarină verde din Italia pentru a evidenția suflul aerian și diafan al parfumului florilor de Cireș. Nota florală de mijloc este subliniată prin acordul de Migdală verde și este pusă în valoare prin esenţa de Patchouli din Indonezia şi delicateţea Moscului.»
Francis Kurkdjian, Parfumier

Produse disponibile:
Apă de toaletă 100 ml – 74 lei
Produse derivate
Gel de duş parfumat 200 ml – 15,5 lei
Lapte parfumat pentru corp 200 ml – 28 lei

Gel de duş parfumat 200 ml – 15,5 lei

Lapte parfumat pentru corp 200 ml – 28 lei



5 comentarii:

  1. Mmmm, cred ca miros foarte bine! O sa fac si eu o vizita la Yves Rocher maine :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Olivia, ma bucur ca îți plac noutățile si eu abia aștept sa le testez! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mmmm, cirese....mmmm, suna tare bineee!!! Acum mi-ai facut pofta de cirese! Lacramioarele se numara printre florile mele preferate, Yves Rocher stie ce ne dorim :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Dana si mie îmi plac lăcrămioarele, tare mult, ba chiar pot sa spun ca le ador! :) Si cireșele nu mai spun! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Pacat ca esti departe, iti trimiteam un buchet urias, eu am la tara la ai mei o pajiste imensa, tocmai pentru ca imi plac mult, si cand am timp ma duc si am grijja de "margaritar", stii ca asa se zice din popor. <3

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger