duminică, 3 noiembrie 2013

Decleor Night Balms, Aroma Solutions, Body, Men Skincare


Despre Decleor v-am mai scris mult in ultima vreme pentru mi-am dorit sa cunoașteți si voi in detaliu produsele existente in gama, sa le studiați si apoi dacă va place ceva si credeți ca vi se potrivește sa consultați specialiștii si sa achiziționați produsele potrivite tenului vostru.

Night Balms

Puteți alege intre cinci tipuri de balsamuri pentru noapte, in funcție de tipul vostru de ten.
Balsamurile sunt create pentru: orice tip de ten, ten mixt sau gras, ten uscat, ten sensibil sau matur.
Experimentați toate binefacerile unui tratament aromatic de noapte perfect adaptat tenului vostru, cu o textura uimitoare: fondanta, savuroasa si care intra imediat in piele. Tenul vostru va profita la maxim de noapte pentru a se regenera.
Modul de aplicare este simplu:
 Încălziți in podul palmei un vârf de linguriță din acest balsam onctuos si divin.
Aplicați pe fata si pe gat si masați cu mișcări de întindere dinspre interior spre exterior. Delicat, profund, pentru o stare de bine totala înainte de culcare.



Neroli baume de nuit: o crema care menține balansul si radierea tuturor tenurilor obosite, purifica, rebalansează, protejează.

Iris baume de nuit: o crema intensa si vitala pentru tenul matur, tonifica, relaxează si eliberează de stres tenul

Ylang Ylang baume de nuit: tratează tenul uleios, lasă tenul mult mai curat si mult mai catifelat, curata, purifica, reduce secreția de sebum, închide porii.

Angelique baume de nuit: tratează tenurile uscate, oferă flexibilitate si hrănește pielea

Rose D’Orient baume de nuit: oferă confort tenului sensibil, ameliorează, odihnește, relaxează tenul 

Aroma Solutions


Stick levres nutri-lissant: este un tratament de lux special creat pentru buzele uscate, protejează, hrănește, catifelează

Body

Systeme corps-Moisturising body milk
Crema pentru corp care hidratează, catifelează. Uleiul de cocos este nutritiv pentru pielea supla si tonifiată
Vitamina E  protejează  împotriva radicalilor liberi si este bun antiinflamator iar agenții hidratanți limitează pierderea de apa din epiderma.

Men Skincare 

 Skin energiser fluid - fluid pentru protejarea pielii dimineața
Calmează,reduce creșterea bărbii,catifelează,purifica,protejează, hidratează
Conține: ulei de jojoba,ulei si extract de tămâie,derivat din lemn dulce pentru catifelare


Soothing after-shave fluid: Fluid care calmeaza,hidrateaza si protejaza. Incetineste cresterea barbii
Conține: ulei si extract de tămâie care promovează si menține fermitatea pielii,ulei de cocos pentru hrănirea tenului


Decleor te poarta, cu fiecare produs folosit, într-o călătorie a simțurilor, este un brand care îți relaxează trupul si te duce pe tărâmul feeriei. 

Descoperiti Decleor si in orașul vostru: in farmaciile Catena, in Bucuresti se gaseste in urmatoarele zone: Pipera - Glare beauty salon, Drogherie Pipera, Prosper - Top Lady, Obor - Magazinul Obor - Zimiki  si in Ploiesti - Chic Salon deasemenea si in parfumerii independente de prin tara ( Galati, Calarasi, Oltenita, Oradea ), lantul de farmacii HelpNet.


6 comentarii:

  1. Neroli baume de nuit pare genul de produs pe care mi-as dori sa il adaug in rutina de seara si balsamul de buze ar fi foarte bun mai ales inainte sa adorm. Un alt produs pe care l-as incerca este crema de corp, in mod deosebit pentru ca am tot citit despre produsele care contin ulei de cocos. Multumesc pentru postare. Produsele de la Decleor sunt ceva de vis. Intr-o buna zi sper sa imi pot cumpara si eu ceva de la ei.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma tentezi cu Decleor-ul, nu am folosit niciodata. In Timisoara cred ca nu se gasesc, cel putin eu nu am dat de ele. Pupici.

    http://www.beautybellenotes.com/

    RăspundețiȘtergere
  3. Balsamul pentru ten sensibil ma tenteaza teribil, dar in zona de unde sunt nu am nici o sansa sa gasesc aceste produse. Se pot comanda online de undeva? Multumesc! Ma mai intereseaza si balsamul pentru buze, mai ales ca sezonul rece s-a si instalat in nordul tarii, iar pentru sotul meu, ca sa nu se mai planga ca trebuie sa se barbiereasca in fiecare zi, cred ca Soothing after-shave fluid ar fi ideal...dar toate acestea cred ca ar costa o mca avere...;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Nadia, nu se gasesc si online din pacate ci doar in magazinele si farmaciile mentionate mai sus.
    Olivia incearca la Helpnet, poate le gasesti.
    Elena multumesc si eu pentru vizita si comentariu :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Un brand despre care am auzit pentru prima dată prin intermediul blogului tău :-)
    Cu greu rezist tentaţiei de a mă înscrie la concursul ce are drept premiu acea minune de cremă, dar... Nu vreau să-mi forţez norocul, a fost mai mult decât generos cu mine. Data viitoare :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. Draga Olivia Boros poti gasi produsele si in farmaciile Catena,Piata Victoriei nr.4 , Sad 2 , Timisoara.

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger