luni, 28 octombrie 2013

Clarins idei de cadouri pentru sarbatori

Clarins Palette Yeux Noel 2013 pret estimativ 169 Lei

Sărbătorile de iarna sunt aproape si parca fiecare obiect cu tematica de iarna ma duce cât mai mult cu gandul si sufletul către sărbătoarea mea favorita. 
Toate Brandurile lansează colecții si oferte speciale, care ne facilitează cumpărăturile de Crăciun,  iată ce idei de cadouri deosebite a lansat Clarins pentru acest sezon.

Clarins va inspira in alegerea cadourilor de sărbători!

Double Serum 30ml  + Extra-Firming Day Cream all skin types 15ml   + Extra-Firming Night Cream all skin types 15ml , pret estimativ 295 Lei


Double Serum 30ml  + Multi-Active Day Cream all skin types trial size 15ml  + Multi-Active Night Cream normal to combination trial size15ml , pret estimativ  295 LEI

Double Serum 30ml + Super Restorative Day Cream all skin types 15ml+ Super Restorative Night Wear all skin types 15ml , pret estimativ  295 LEI
Double Serum 30ml + Vital Light Day Cream all skin types 15ml + Vital Light Night Cream all skin types15ml , pret estimativ 295 Lei

 Super Restorative Day Cream 50ml + Super Restorative Serum 10ml +  Super Restorative Night Wear 15ml pret estimativ 340 LEI

Care este setul care va place cel mai mult?

4 comentarii:

  1. Mie imi plac toate.Produsele Clarins sunt scump dar si foarte foarte bune.Eu am un gloss clarins si pot spune ca este singurul gloss despre care pot spune ca este intr-adevar bun

    RăspundețiȘtergere
  2. Clarins Palette Yeux Noel 2013 este preferata mea! :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Paleta arata perfect! Pur si simplu perfect! Mi-as dori sa o pot cumpara candva. Multumim pentru review!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca sunt bune,dar din pacate cam scumpe :D poate pe viitor ;)

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger