luni, 21 octombrie 2013

Aromele seductiei



De când ma știu am o slăbiciune pentru parfumuri, îmi amintesc când eram mica si atentam la parfumurile mamei, nu ieșeam niciodată din casa fără sa ma parfumez si de fiecare data aroma parfumului era remarcata de cei din jur.
Vremea a trecut si am rămas la fel de dependenta de parfumuri, aleg cu grija aromele si le port in funcție de ținută, eveniment sau oamenii cu care ma voi întâlni.
Parfumul in care îți învăluie trupul poate face uneori cât o mie de cuvinte, este bine știut ca trebuie sa iți alegi un parfum care ți se potrivește si asa cum am spus sa ai grija sa fie in concordanta cu evenimentul la care te duci, momentul zilei, anotimp si ținuta.
Îmi aduc aminte si acum de aromele pe care le purtam in timpul liceului si in facultate, da aromele crează povesti, de la o aroma s-a dezvoltat si prietenia mea cu iubitul meu de atunci, soțul meu de acum. :)
Parfumul este unul din elementele cheie atunci când întâlnești oameni noi si datorita lui poți face o prima impresie excelenta, desi aplicat discret asa cum este elegant poți lăsa in urma ta o amprenta olfactiva de neuitat.
Parfumul pe care îl folosești este o emblemă a personalității tale. Îți face simțită prezența oriunde dar mai ales printre reprezentanții sexului opus.
Fiecare dintre noi are un parfum, o aroma cu care este sigur ca poate seduce. Un miros natural specific produs de aproximativ un milion de glande pe care toți le avem in organism, apoi mirosul natural evidențiat de un parfum erotic va fi o semnătură unica. 
Un elixir de ingrediente unice ce trezesc dorințe amoroase si seduc partenerul.

Playboy for her a lansat un parfum adorabil de sexy:

Super sexy, incredibil de cool, imposibil de seducătoare!


Descoperă Super Playboy pentru ea, un parfum care-l va face pe EL sa-ți cada la picioare!
Povestea unei picături de Super Playboy pentru ea începe cu note subtile de mandarin, îmbinate cu accente de frezie si pasarea paradisului. Un mix ușor de chihlimbar si mosc încheie momentul de seducție  pentru a te transforma într-o prezenta de neuitat.

Articol scris pentru SuperBlog 2013 Proba 8. Care este adevăratul secret al seductiei?

2 comentarii:

Postări populare

Powered By Blogger