miercuri, 25 septembrie 2013

Ulei de Argan BIO Mayam


Despre beneficiile uleiurilor pentru fata, corp si par as putea vorbi la nesfarsit.
Ador rezultatele dupa folosirea uleiului si am utilizat pana acum foarte multe de la diverse branduri.
Cand am primit uleiul de Argan Mayam m-am gandit ca voi incerca un alt ulei care imi va aduce beneficiile obisnuite, insa am simtit imediat diferenta folosirii unui ulei organic, virgin.
De cum l-am deschis m-a uimit mirosul caracteristic si natural, parca ma purta intr-o calatorie olfactiva in Maroc, unde am ramas ceva vreme si am descoperit secretele utilizarii unui astfel de ulei.

Uleiul de Argan de la Mayam il puteti gasi pe site-ul Shop Organic Aici la un pret promotional.
Merita sa il incercati, este un ulei cu propietati remarcabile, il folosesc pe pielea fetei si corpului, pe par si unghii, este nutritiv, regenerant, impiedica uscarea si imbatranirea fiziologica a pielii si am remarcat inca de la primele folosiri cum pielea devenea tot mai elasteca.
Uleiul de Argan este bogat in elemente antioxidante si protectoare.


Uleiul de Argan este presat din fructele arborelui de Argan, un copac nativ in Maroc, care traieste pana la 200 de ani. De secole, marocanii au folosit uleiul pentru ingrijirea pielii dar si in dieta lor cotidiana.
Preluarea uleiului de argan in cosmetica este relativ recenta, desi localnicii cunosteau de demult efectele pozitive ale uleiului asupra pielii, folosindu-l pentru tratarea ranilor si a bolilor dermatologice.
In prezent este unul dintre cele mai scumpe uleiuri vegetale din cauza ca arborele de argan creste pe zone restranse, avand nevoie de conditii climaterice specifice: sol arid dar bogat, soarele Africii si influenta temperaturii Atlanticului.
Un arbore asigura o recolta intr-un sezon din care se obtine in jur de 0,5 litri de ulei.

Uleiul are utilizari multiple pe care le gasiti detaliate mai jos:

Poate fi aplicat direct din flacon, pe piele par sau unghii pentru regenerare, restructurare cutanata, piele imbatranita, uscata sau deshidratata.
Il puteti utiliza ca ingredient inclus in compozitii cosmetice pentru reducerea ridurilor, refacerea filmului hidrolipidic sau ca ingredient in prepararea cremelor destinate ingrijirii pielii cu eczeme.
Este ideal ca ingredient in compozitii pentru cicatrizarea leziunilor tegumentare, alaturi de alte ingrediente specifice.
Poate fi aplicat ca atare sau in combinatie sub forma de masca pentru par degradat, uscat si pentru intarirea unghiilor fragile.
Nediluat sau inclus in compozitii cosmetice dedicate femeilor insarcinate pentru prevenirea vergeturilor, elasticizarea pielii corpului si a zonei perineale.
Il puteti utiliza ca ingredient in preparatele de masare a sanilor si a zonei abdominale pentru prevenirea lasarii pielii, alaturi de alte uleiuri specifice sau ca ingredient in creme de zi pentru tenul uscat, deshidratat sau matur si lipsit de elasticitate.
Face minuni ca ingredient in creme de noapte regenerante, antiimbatranire, hranitoare.

100% din totalul ingredientelor provin din agricultura organica, uleiul de Argan Mayam este un produs cosmetic natural si organic, certificat de Ecocert.

Disponibil la 50 ml , valabilitate doar cateva luni, il puteti gasi pe site-ul Shop Organic la un pret rezonabil.

3 comentarii:

  1. Eu mi-am luat un ulei de argan de la Victoria Beauty - Lady's, sunt foarte încântată de el, are atâtea întrebuinţări, încât îl simt ca pe cel mai de preţ produs de îngrijire :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Il folsesc si eu de mult timp mai ales pentru par. Ii da o textura usoara si lejera parului si un luciu natural. Din pacate acesta nu mai este pe stoc :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru comentarii :*
    Uleiul de Argan chiar este o descoperire minunata in domeniul de frumusete si ingrijire.

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger