duminică, 16 iunie 2013

Preferatele saptamanii

Inca o săptămână a trecut și ca de obicei va prezint și preferatele săptămânii.
In fiecare săptămână folosesc alt parfum și alte produse în funcție de stare și de evenimentele pe care le am în acea săptămână, de aceea în fiecare săptămână am alte preferate pe care le folosesc cu drag.

Nu veți găsi pe Blog-ul meu articole despre produse pe care le-am încercat și nu îmi plac, pentru ca nu voi ocupa niciodată spațiu pe Blog pentru un produs care nu merita un articol și nu îmi voi consuma energia pe linie negativa.


1. Cinema Yves Saint Laurent un parfum pe care îl ador și îl recumpăr mereu iar și iar, ca și Presence d`une femme de la MontBlanc mereu am un flacon de parfum în colecția mea, mai multe puteți citi într-un articol complet Aici

2.Clarins Instant Smooth perfect touch - articolul complet îl puteți găsi Aici

3.SPARITUAL Indigo lac de unghii vegan articolul complet îl puteți găsi Aici

4.Softcup cupa menstruala care m-a ajutat sa îmi desfășor activitatea normal, un produs care poate înlocui cu succes orice absorbant normal - articolul complet îl puteți găsi Aici

5. Farmec Natural crema cu Galbenele, nu apare în fotografie pentru ca am încercat-o doar dintr-un eșantion pe care l-am aruncat -  articolul complet îl puteți găsi Aici


Va recomand sa le folosiți pentru ca sunt produse de calitate pe care le-am încercat și folosit cu mare încredere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Powered By Blogger