miercuri, 26 iunie 2013

Gerovital Plant Tratament Ser pentru varfuri deteriorate


Sursa foto site Farmec

Astăzi va scriu din nou despre un produs pentru îngrijirea parului, Gerovital Plant Tratament Ser pentru vârfuri deteriorate.
Am parul lung și se întâmplă ca pe lângă alte mici probleme sa am și problema vârfurilor despicate.
Merg la salon sa îmi tund vârfurile destul de des, pentru ca îmi place sa aibă aspect sănătos însa nu este suficient, în plus folosesc destul de des placa ceea ce înseamnă o agresiune în plus pentru parul meu.
De curând am descoperit acest produs și am decis sa îl testez.
Este ușor de aplicat pentru ca este creat cu pulverizator și astfel aplicarea devine extrem de ușoară.
Mirosul este proaspăt și îmi place tare mult, eu îl aplic pe parul umed imediat după spălare însă din când în când îl mai aplic și pe parul uscat dimineața, am grija sa nu îl aplic de la rădăcină ci doar pe vârfuri.
Am observat încă de la prima aplicare ca parul și-a recăpătat luciul natural, este mai ușor de pieptănat și este mai fin la vârfuri.
Serul conține Keratina si Provitamina B5: 
Keratina este o proteina speciala, component principal al unghiilor, pielii și parului.
Provitamina B5 îmbunătățește hidratarea, protejează firul de par și reda strălucirea.

Descrierea oficiala pe site-ul Farmec:

Serul netezeşte firele de păr, hidratează vârfurile uscate şi le repară pe cele deteriorate. Mai mult decât atât, aplicat cu regularitate, produsul hrăneşte şi fortifică părul, redându-i un aspect sănătos.
Pulverizează serul de la jumătatea firului de păr în jos. Aplică pe părul umed, proaspăt spălat, fără a clăti. Îţi recomandăm asocierea lui cu Şamponul regenerant şi cu Şamponul antimătreaţă din gama Gerovital Plant Tratament.


Disponibil la flacon cu pulverizator 100 ml, valabilitate 12 luni de la prima folosire.
Va recomand sa îl încercați este un produs bun și achiziționând produse Gerovital susțineți brandurile Românești.

3 comentarii:

  1. Imi iau si eu ca pana acum nu am incercat nimic de hair care de la Gerovital :).

    RăspundețiȘtergere
  2. lam vazut de multe ori in kaufland insa chiar ma gandeam o fi ceva de caoyl lui , nu lam testat dar cand mi se va termina cel de la avon , voi incerca sigur altceva si poate acesta va trece pe lista de cumparaturi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In primul rând mie îmi place mult, mult mirosul lui atunci când este pulverizat pe par. :)

      Ștergere

Postări populare

Powered By Blogger