joi, 13 iunie 2013

Farmec Natural Crema hidratanta Galbenele


Am încercat de curând crema cu Galbenele de la Farmec și am fost plăcut surprinsa.
Textura este fina și ușoară, lasă tenul catifelat și l-am simțit destul de hidratat.
Tenul devine mai luminos încă de la prima aplicare, parfumul din crema nu este puternic și nu deranjează, este suav și iți oferă o senzație de prospețime.
Am testat-o și dimineața și seara și senzația a fost aceeași, mi-a relaxat tenul, mi-a oferit luminozitate si hidratare.
Prețul este mai mult decât rezonabil, produsul îl puteți achiziționa online de pe site-ul Farmec sau din orice magazin care deține în portofoliu brandul Farmec.

Descriere oficiala a produsului pe site-ul Farmec


``În antichitate, plantele cu proprietăți de vindecare erau considerate magice, iar gălbenelele nu faceau excepție. Lumea era atât de fascinată de această plantă și de minunile pe care le facea pentru piele, încăt credea că avea și puteri magice. Gălbenelele erau folosite astfel și în ritualurile vrăjitoarelor, care o foloseau în loțiunile destinate celor singuri. 
Coloniștii foloseau acestă plantă și în supe, mâncăruri și făceau chiar și vin din gălbenele. Gălbenelele erau asociate cu bogația. 
Produs fără parabeni/ Parfum hipoalergenic.

Crema are a structură uşoară bogată în ulei şi extract de Gălbenele, asigură o protecţie optimă împotriva deshidratării tenului. 
Uleiul şi extractul de Gălbenele au acţiune puternic cicatrizantă şi antiinflamatoare fiind un aliat de nădejde al pielii în protecţia împotriva deshidratării. Prin stimularea metabolismului celular protejează împotriva declanşării proceselor de îmbătrânire prematură, accelerată a pielii.

Se aplică pe față, gât și decolteu fiind recomandată întreținerii zilnice a tenurilor normale.
Rezultat: Ten hidratat, sănătos.``  sursa site Farmec.


Disponibila la flacon 30 ml.

Va recomand sa o încercați pentru susținerea brandurilor Românești.



5 comentarii:

  1. Si eu sunt mai mult decat multumita de produsele de la Farmec.Cremele in general sunt preferatele mele pentru ca au o textura fina si usoara si chiar daca vara am tenul mixt, si nu ii prieste orice, cremele lor sunt singurele care sunt acceptate :D
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi plac foarte mult produsele Farmec, sunt tare multumita de ele.Chiar azi mi-am cumparat 2 oje editie limitata de vara si un gel spumant antimicrobian pe care abia astept sa il folosesc, am auzit doar lucruri bune despre el!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru mine crema asta este un pic cam grasa vara, dar iarna o foloseam pe post de crema de noapte si eram multumita

    RăspundețiȘtergere

  4. http://lemonybubble.blogspot.ro/ Ce crezi? :) îl am de ieri. Mi-as dori sa ma ajute cineva, sa am si eu niște abonați, ca sa fac Birthday Giweaway pe 10 Iulie . Multu din suflet

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Adina,

      Te rog sa imi trimiti un mesaj privat sa imi spui cum te pot ajuta.

      Cu drag, Coco

      Ștergere

Postări populare

Powered By Blogger