vineri, 5 aprilie 2013

Shine TECH GELLIKE Deborah


Deborah este un brand care ținut cont întotdeauna de nevoile consumatoarelor și ale specialiștilor pentru a crea o imagine perfectă și produse care să inducă această imagine.
  

Compania, care și-a început activitatea sub numele de Deborah în 1960, a câștigat rapid reputația pentru interpretarea foarte eficientă a modei și capriciilor tuturor tinerilor. Deborah a devenit foarte repede cel mai popular brand de machiaj pentru tânăra generație

Astăzi ne surprinde cu produse impecabile dar extrem de accesibile.
Am descoperit o gama noua de lacuri Shine TECH GELLIKE  care este ediție limitata, 10 nuanțe super strălucitoare care acoperă perfect de la prima aplicare.

Mi-a plăcut tare mult pensula, care te ajuta fantastic la aplicare, fiind necesar un singur strat de produs.
Shine TECH GELLIKE  este cel mai lucios lac de unghii din toată gama de lacuri de la Deborah, nu este sidefat și are ca rezultat o manichiura profesionala fără sa folosești lampa UV.
Cred ca toate suntem interesate sa obținem acasă efectul de manichiura în gel, nu neapărat pentru culori intense sau mixuri deosebite, cât pentru aspectul manichiurii sofisticat și elegant. 

Shine TECH GELLIKE  este oja care are aspect de unghie cu gel, dar fără a interacționa cu lampa UV si cel mai important fără a merge la salon, luciul este amplificat de  rășină de acrylic pe care o conține  filtru UV pentru a preveni depigmentarea unghiei și apariția petelor galbene.
Prețul este strălucitor și el, în jur de 24 lei.
Brandul Deborah este importat în Romania de Everet Group.
Va recomand sa încercați lacul Shine TECH GELLIKE  și veți fi uimite de calitatea deosebita.

6 comentarii:

  1. Le ai si nu ni le arati si pe unghii? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. OOO mi-ar placea mie sa le am pe toate :), am una singura 09 si deocamdata rezista :)

      Ștergere
  2. Am vazut poza cu oja,pe Facebook :D Arata superb si are si un pret foarte bun :) Chiar ca arata a manichiura cu gel
    Culoarea albastru/turcoaz pe unghii e preferata mea mai nou :D


    RăspundețiȘtergere
  3. eu am din gama 7 days long....si da chiar se mentinee suuper bine pe unghii :D

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger