sâmbătă, 2 februarie 2013

Bourjois Dissolvant Miraculeux.


Astăzi am ales sa va scriu despre un dizolvant pentru unghii miraculos.
Îmi cautam de mult un dizolvant care sa curețe ușor, rapid, sa fie parfumat și sa îmi facă plăcere sa îl folosesc de fiecare data.
Am cautat, am încercat mai multe și acum l-am găsit se numește Bourjois Dissolvant Miraculeux.



Bourjois Dizolvant miraculos 1SECOND

Acasă, la birou, în mașina .. curățare instantanee a unghiilor: ei spun 1 secunda eu l-am încercat și reușesc în aproximativ  5 secunde sa am unghia curata fără sa folosesc pad demachiant.

De ce spun ei  miraculos?
Pentru ca e de ajuns sa introduci degetul în recipientul roz prevazut cu burețel pentru o ștergere imediata a lacului de unghii.



Mai mult, învăluie unghiile cu un parfum delicat vanilat! Formula fără acetona, îmbogățit cu ulei de migdale dulci, nu conține parabeni.
Va recomand sa îl încercați, prețul este rezonabil și conținutul durează destul de mult.


4 comentarii:

  1. Asta da produs bun pentru mine :), chiar o sa il incerc si in felul asta sa nu mai am motiv sa imi fac unghiile. Evitam asta pentru ca stersul unghiilor nu e foarte placut....in plus, cand ai si copil, mirosul de acetona nu e foarte indicat si atunci cand iti stergi unghiile, cateva minute bune acetona isi imprastie mirosul in toata casa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da ai dreptate, și nu costa foarte mult este in jur de 40 de Lei.

      Ștergere
  2. Si unde l-ai gasit? Ca eu il tot caut si nu e de gasit...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu l-am cumpărat de la Douglas. :)

      Iata si link-ul cu locația magazinelor pe site-ul lor: http://www.douglas.ro/magazine/

      Sper sa îl găsești, sa îmi spui părerea ta:)

      Ștergere

Postări populare

Powered By Blogger