vineri, 29 martie 2013

Partener media in SuperBlog


Încetîncet timpul s-a scurs și am ajuns la finalul competiției SpringSuper Blog 2013începusem sa ma obișnuiesc cu probele și cu ritmul alert de a scrie articole într-un termen.
Dar cum toate lucrurile bune se sfârșesc la un moment dat, iată cum am ajuns sa închei competiția cu bine. 
Chiar dacă nu voi fi pe podium, în primii trei clasați a fost pentru mine o experiență tare plăcută  am învățat multe, am învățat cât este de important sa scrii în fiecare zi articole de calitate, am interacționat pe pagina Super Blog cu mare plăcere și am avut ocazia sa întâlnesc Branduri( sponsori) pe care nu avusesem plăcerea sa-i cunosc.

Cum cred eu ca se desfășoară o zi de lucru a unui partener Media Spring SuperBlog 2013?

Habar nu am, pot doar sa presupun ca sunt oameni dedicați scrisului, ca se trezesc dimineața și în timp ce își beau cafeaua se gândesc la modalități noi de promovare, ca trăiesc într-un ritm alert, ca noi restul, atunci când ajung la birou chiar dacă nu au chef se apuca de lucru și crează lucruri frumoase în fiecare zi.
La prânz mănâncă în fuga ceva în timp ce stau pe Facebook sa ne cunoască pe noi posesorii de Blog-uri, apoi mai fac un raport care le ia întreaga zi și se trezesc ca s-a făcut seara și nu au băut deloc lichide și se simt osteniți, în drum spre casa asculta Radio Lynx , la un semafor recapitulează ce au reușit sa realizeze în acea zi și le iese cu plus.
Ajunși acasă mănâncă cina singura masa liniștită din zi, apoi din nou pe Facebook sa interacționeze cu prietenii sa interacționeze cu noi și adorm osteniți cu gânduri frumoase pentru o noua zi.
Apoi m-am gândit ca pot fi și eu Partener Media.

De ce eu Partener Media?

Pentru ca sunt organizata și livrez totul la timp, sunt activa pe Facebook și pe Blog dar nici Twitter nu îmi este străin  pentru ca nu doar ma asociez unei sigle sau unui Brand ci ma asociez unei inițiative  susțin activ inițiativa de a valoriza mai mult lumea Blogging-ului.
Pentru ca sunt un profesionist în Marketing și am lucrat în mediul Online, înțeleg lumea și sunt mereu deschisa unor oportunități noi, pentru ca învăț mereu și deși am Blog-ul deschis de putina vreme am încredere în mine ca voi dezvolta totul promovând valoarea unor articole minunate.
Articol scris pentru SuperBlog Spring 2013
Etapa 14. Partener media în SuperBlog

2 comentarii:

  1. Am citit toate articolele tale si sunt foarte bine structurate, concluzia - esti talentata, tine-o tot asa.

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger