sâmbătă, 10 mai 2014

New Summer Editions AZZARO

sâmbătă, mai 10, 2014 0


Bucurați-vă de fiorul unei călătorii în Sudul Americii cu Azzaro Pour Homme Ediție Limitată 2014
Familia olfactivă: Fougere -Proaspăt -Lemnos

Azzaro pour Homme Ediție Limitată 2014 este un parfum carismatic, puternic și vibrant,ideal pentru a evada în America de Sud pentru ambientul verii.
Pe lângă fațetele emblematice ce conțin anason, lamâie, busuiocconcentratul seducției cu neroli, lavandă, mușcată, acordul mușchilor de stejar și fațete atemporale acompaniate depaciuli, vetiverși lemn de santal, parfumul conține în plus Acordul de Cocktail Sud American :Ulei esential de portocală braziliană, lemn de gaiac din Paraguay, boabe de tonka dinVenezuela,  cardamon din Guatemala.
Flaconulul Azzaro pour Homme este decorat cu imprimeuri  verzi  și marosimbolizând vegetația luxuriantă din America Latină....


Bucurați-vă de fiorul unei călătorii în America de Sud cu Ediția Limitată 2014 Chrome
Familia olfactivă: Citric - Acvatic - Lemnos


Chrome Ediiție Limitată 2014 este un parfum proaspăt luminos și elegant  ideal pentru a evada în America de Sud pentru ambientul verii.
Pe lângă notele proaspete & mosc precum grapefruit, bergamotă, ghimbir mosc transparentsau notele verzi și acvatice asemeni frunzelor de coriandru licheni, iederă, alături de note lemnoase și ceai ca frunzele mate, ambră și lemn de santal, parfumul are în plus Acordul de cocktail Sud Americanmandarină argentiniană  fructe de pădure braziliene , vetiver brazilian .
Decorat cu o multitudine de nuanțe de albastru, flaconul parfumului Chrome devine pânza unui șevalet ce reflect imaginea unui sat Sud American simbolizând valoile generoase ale parfumului Chrome.

vineri, 9 mai 2014

Ian Somerhalder noua imagine Azzaro Pour Homme

vineri, mai 09, 2014 1


Cu mult entuziasm vă informez că noua imagine pentru parfumul Azzaro Pour Homme este actorul și producatorul american Ian Somerhalder.

Casa  AZZARO îl desemnează pe carismaticul , șarmantul și seducătorul actor, sa reprezinte parfumul atemporal, clasic si elegant Azzaro Pour Homme.
Sunt convinsă că îl recunoașteți deja din serialul TV care are un succes răsunător internațional “The Vampire Diaries”  așa ca,  vă las să descoperiți mai multe în articol.

FOR DIFFUSION ON MARCH 1st

March 2014. Ian Somerhalder becomes the Azzaro Pour Homme man.

New face, new style for the iconic scent of masculine seduction.
I like the idea that the Azzaro Pour Homme fragrance has literally been around the world seducing women.” Ian Somerhalder

Azzaro fragrances chose the American actor and producer to be the new face of the legendary scent as of March 2014. With natural magnetism, charismatic looks, devastating charm and a hypnotic gaze, Ian Somerhalder naturally fits the Azzaro Pour Homme DNA, and succeeds to the Hispano-American singer Enrique Iglesias. He has attracted millions of fans around the world, as the lead character in the internationally successful TV series “The Vampire Diaries”, a handsome male vampire who finds fulfillment in his thirst for seduction. 
Followed by 3.6 million fans on Facebook and totaling over 3.5 million hits on Google, this American actor, model and producer enjoys established international fame. Environmentally conscious, he created the Ian Somerhalder Foundation in 2010 to inform and educate people about environmentally-friendly actions. He strives to raise awareness on the environment, animal rights and clean energy sources.
Somerhalder is now lending his image to a fragrance that, as well as resembling him in terms of temperament - a first for a great men’s classic!-, is now refillable and therefore more environmentally-friendly.

Ian Somerhalder lights up the new Azzaro Pour Homme press, digital and TV campaigns

I think that when a man wears fragrance, he instinctively knows that this is above all for the benefit of others. The intention of seduction is always there.” Ian Somerhalder
On the black and white visual, in keeping with the previous campaign, Ian Somerhalder spontaneously and unmistakably embodies the new Azzaro Pour Homme man. Charismatic style, virile elegance and just the right touch of self-confidence, he personifies the modern seducer.
For the first time, the Azzaro Pour Homme communication campaign takes the form of a video clip, to showcase a story of “modern seduction” between a man, Ian Somerhalder, and a woman, Brazilian model Ana Beatriz Barros. The duo enthralls us with their sense of glamour, playfulness and seductive instinct, as well as the intensity in their eyes… a certain romantic tension begins a new chapter in the saga of Azzaro Pour Homme.
The commercial was directed by Swedish Jonas Akerlund; the visual was shot by French photographer David Bellemère.

joi, 8 mai 2014

Noul parfum DSQUARED Intense He Wood

joi, mai 08, 2014 0

INTENSE HE WOOD: un parfum intens, rafinat care te transpune în universul minunat al naturii oferindu-ți un sentiment de libertate!

Robust, puternic și rafinat, noul parfum Dsqured INTENSE HE WOOD este parfumul bărbatului contemporan care traiește în oraș, dar care visează sa locuiască în mijlocul naturii.

Noua aromă de la Dsquared2 a fost inspirată de He Wood, primul parfum creat de designerii de origine canadiană. Această interpretare a naturii în toată senzualitatea ei magnifică este subliniată de principalul protagonist al aromei: notele masculine de lemn. Intense He Wood reprezintă simbioză intensă, rafinată
a trei elemente: Aer, Apă și Lemn. Aerul este antrenant și îmbietor. Se regăsește în notele rafinate de mosc
amestecate cu ambră vegetală senzuală și notele elegante de pin argintiu. Apa este revigorantă. În acest parfum este reprezentată de cristale de
tămâie ce vibrează cu un acord transparent-acvatic, flori și frunze de violete.   Lemnul este puternic și senzual și se regăsește în notele profunde, misterioase de lemn de santal și de guaia care accentuează prezența lemnului de cedru și a vetiverului.


Canon primește patru premii în cadrul TIPA Awards 2014

joi, mai 08, 2014 1

Cel mai bun DSLR pentru avansați:
EOS 70D

Cea mai bună cameră compactă:
PowerShot G1 X Mark II

Cel mai bun obiectiv pentru DSLR-uri profesioniste:
EF 200-400mm f/4L IS USM Extender 1.4x
Cea mai bună inovație în imagistică:
Dual Pixel CMOS AF
Canon anunță câștigarea a patru premii acordate de Asociația de Presă și Tehnică a Imaginii (TIPA) – una dintre cele mai importante asociații de profil din lume. TIPA premiază cele mai bune produse de profil lansate în ultimele douăsprezece luni, iar în 2014 Canon se bucură din nou de recunoaștere mulțumită inovațiilor tehnice din portofoliul diversificat de produse. Următoarele premii au fost acordate:
  • Cel mai bun DSLR pentru avansați: Canon EOS 70D
  • Cea mai bună cameră compactă: Canon PowerShot G1 X Mark II
  • Cel mai bun obiectiv pentru DSLR-uri profesioniste: Canon EF 200-400mm f/4L IS USM Extender 1.4x
  • Cea mai bună inovație în imagistică: Canon Dual Pixel CMOS AF

Juriul TIPA este alcătuit din editori de la cele mai importante 29 de reviste de imagine și fotografie din lume, reuniți din 16 țări diferite și 5 continente. Membrii juriului se întâlnesc în fiecare an pentru a discuta despre produsele de imagine recent lansate în termeni de inovație, design și calitate a produsului, pentru a face selecția celor mai bune produse și tehnologii.
  Suntem foarte onorați să primim, o dată în plus, această recunoaștere din partea TIPA; iar acest lucru reflectă în mod evident calitatea excepțională și inovația gamei noastre de produse.” declară Steven Marshall, Marketing Director, Consumer Imaging, Canon Europe. “Dorința noastră este să oferim mai mult decât se poate face la ora actuală în imagistică. Prin urmare, acceptăm mereu provocări noi pentru ca, la final, comunitatea de fotografi să se bucure experiența Canon prin cele mai bune produse – de la modelele pentru amatori, până la linia pentru profesioniști. Iar premiile acordate de TIPA demonstrează încă o dată succesul acestui obiectiv.
În onoarea produselor Canon premiate, juriul TIPA a oferit următoarele comentarii:
Cel mai bun DSLR pentru avansați: Canon EOS 70D
Canon EOS 70D combină un senzor CMOS APS-C de 20.2 megapixeli și un procesor puternic de imagine DIGIC 5+ pentru fotografiere la o viteză de 7 cadre pe secundă, la rezoluție maximă, și sensibilitate ISO 12800 (H:25600). Sistemul avansat de focalizare este perfecționat în 19 puncte. Inovația constă în tehnologia unică Dual Pixel CMOS AF, EOS 70 D fiind prima cameră echipată cu această tehnologie, care permite vizualizarea în timp real (LiveView), cu focalizare automată în timpul filmării. Ecranul tactil capacitiv LCD ClearView II 3:2 cu unghi variabil dispune de 1.04 milioane de puncte pentru redare la înaltă rezoluție. Wireless-ul încorporat face mai ușoare partajarea și salvarea imaginilor din camera foto pe un dispozitiv inteligent prin aplicația Canon EOS Remote.
Cea mai bună cameră compactă: Canon PowerShot G1 X Mark II
Toate camerele din gama Canon PowerShot G sunt foarte apreciate. Cea mai nouă, modelul PowerShot G1 X Mark II, oferă 13.1 megapixeli și un senzor de tip 1.5 cu posibilitate de fotografiere multi-aspect, obiectiv rapid cu zoom f/2-3.9 5X (echivalentul lui 24-120mm), precum și numeroase funcții personalizate și caracteristici îmbunătățite de manevrare. Posibilitățile de captură includ fișiere RAW de 14 biți și imagini în format JPEG, cu un sistem AiAF rapid și precis în 31 de puncte. Compoziția fotografiilor este, de asemenea, îmbunătățită mulțumită ecranului LCD tactil de 3 inci, cu o rezoluție de 1.04 milioane de puncte și acoperire 100%, iar reglarea manuală fină a focalizării se poate efectua utilizând unul dintre cele două inele de control ale camerei foto. PowerShot G1 X Mark II permite realizarea unor clipuri video Full HD, precum și conexiunea Wi-Fi pentru conectarea la
funcția NFC. Focalizarea pentru gama PowerShot pornește de la 2 inci, dar se poate face cu exactitate și manual prin funția de evidențiere manuală a focalizării.
Cel mai bun teleobiectiv cu zoom pentru DSLR-uri profesioniste: Canon EF 200-400mm f/4L IS USM Extender 1.4x
Destinat fotografiei profesionale de sport și natură sălbatică, Canon EF 200-400mm f/4L IS USM Extender 1.4x este un super-teleobiectiv extensibil de calitate profesională cu teleconvertor încorporat de 1.4X. Beneficiul constă în posibilitatea de a fi pus în practică în situații care nu permit schimbarea rapidă a obiectivelor, bucurându-se totodată de un corp din aliaj de magneziu durabil și fără surplus de greutate, etanș la intemperii. Obiectivul include un strat de fluor și un stabilizator de imagine în patru trepte, plus o diafragmă circulară cu 9 lamele. Focalizarea automată se face rapid, aproape complet silențios, un aspect foarte important pentru realizarea de filme. Obiectivul este, de asemenea, foarte rezistent la praf și umezeală.
Cea mai bună inovație în imagistică: Canon Dual Pixel CMOS AF
Dual Pixel CMOS AF este o tehnologie bazată pe senzori, cu focalizare automată (AF) a detectării fazei. Beneficiul este scopul cu care a fost dezvoltată tehnologia, anume pentru a îmbunătăți aplicabilitatea capturii cu Live View. Apropiindu-se de aceleași performanțe ca în cazul utilizării vizorului, oferă o urmărire ușoară, de înaltă performanță a focalizării automate (AF). Tehnologia Dual Pixel CMOS AF este disponibilă, în prezent, pentru EOS 70D și, opțional, pentru modelele C100 și C300 din sistemul cinema EOS, compatibilie cu obiectiv Canon EF 130, iar sperăm ca, în viitorul apropiat, această inovație să ducă la dezvoltarea unui număr mai mare de capabilități de captură și prelucrare a imaginilor. 

miercuri, 7 mai 2014

In acest sezon NUDE COLLECTION de la Maybelline New York

miercuri, mai 07, 2014 3

Sunt îndrăgostită total de noua colecție de la Maybelline New York, iubesc noile nuanțe Nude...exprima rafinament, sunt delicate si evidențiază grațios trăsăturile. 
Frumusețea naturala este in trend si asta nu poate decât sa ma bucure si sa ma facă sa susțin trendul.
Descoperiți si voi cu emoție noua colecție in acest articol si nu uitați sa testați produsele in magazine, cu siguranță va vor încânta!

4 nuante de ruj Color Sensational
710 – Sultry Sand
725 – Tantalizing Taupe
728 – Honey Beige
740 – Coffee Craze
3 nuante de Colorama









marți, 6 mai 2014

Diana Ionescu make-up artist Maybelline NY

marți, mai 06, 2014 0
Diana Ionescu make-up artist Maybelline NY

Ea va deveni astfel vocea brandului in fata consumatorilor, a presei si influencerilor din industria de beauty.
“Sunt incantat ca vom lucra cu Diana ca makeup artist pentru Maybelline NY. Plina de energie si pasiune, ea ne va ajuta sa dam curs seriei proiectelor “Do it yourself by Maybelline NY”. Am convingerea ca experienta si instinctul Dianei ne vor aduce mai aproape de consumatorii noștri” spune Mathieu Legoupil, Director
General al Diviziei Produselor de Retail din L’Oréal Romania. 
“Sunt onorata sa am ocazia sa lucrez cu un brand care trasează trendurile in machiaj”, spune Diana. “Prin propunerile mele vreau sa inspir cât mai multe femei sa descopere adevărată putere a machiajului folosit zilnic. Consider machiajul un boost fizic si psihic de care noi, femeile, nu profitam indeajuns. Cu produsele si trucurile potrivite cred ca oricare dintre noi isi poate evidenția trăsăturile si personalitatea. E nevoie doar de inspirație si de câteva sfaturi practice pe care eu le pot oferi”.
Aflata in spatele multor ședințe foto pentru cele mai importante reviste, videoclipuri, reclame sau defileuri de moda, Diana este recunoscuta pentru creativitatea ei, având o amprenta distincta. Ca make-up artist Maybelline NY, Diana va avea ocazia sa isi exprime inventivitatea si viziunea artistica in noi editoriale si testimoniale. Adepta curentului “do it yourself”, Diana a început ca autodidact in domeniile machiajului si fotografiei, specializările care au urmat făcând parte dintr-un proces de învățare permanent.
La toate acestea se adauga talent si o pasiune enorma care au transformat-o in make-up trainerul de astazi. O personalitate complexa, pe care odată ce o descoperi o iubești si o urmezi.


Despre Maybelline New York
Maybelline New York este brandul cosmetic numarul 1 in lume, disponibil in peste 100 de tari. Prin combinatia dintre formule avansate din punct de vedere tehnologic si faptul ca este stiut ca New York-ul este locul unde se nasc tendintele, misiunea Maybelline New York este sa ofere fiecarei femei produse cosmetice inovative, accesibile si usor de aplicat. Maybelline NY este in acest moment make-up artist oficial al Saptamanii Modei Mercedes-Benz de la New York si in cadrul altor 11 festivaluri de moda din lume.
Pentru mai multe informatii, acceseaza www.maybelline.ro.
Asa e oare ea? Sau poate e Maybelline?
Tanara, dinamica, talentata, Diana a reusit sa convinga in nenumarate randuri primind recunoasterea bine meritata prin premii si distinctii.
Creativitatea a slefuit-o la Facultatea de Arhitectura, absolvita in 2011, pasiunea pentru culoare si textura le-a exersat in cadrul Scolii de makeup din Londra – Illamasqua School, iar ambitia pentru a obtine unghiul perfect al fiecarei viziuni le-a dobandit in cursul de fotografie.

vineri, 25 aprilie 2014

BOURJOIS MASCARA VOLUME 1SECONDE

vineri, aprilie 25, 2014 2
Volum maxim din orice unghi!

Pregătită pentru gene ce flutură în vânt?
Pregătită pentru gene fascinante în timp record?
Pregatită pentru gene cu volum impecabil din orice unghi?
Volume 1 Seconde, un nou mascara de excepție semnat Bourjois: mai inovativ și mai impresionant ca oricând.

Mascara Volume 1 seconde?
Volum într-o secundă!
> ACOPERIRE IMEDIATĂ
> REZISTENTĂ 16 ORE
> USOR DE DEMACHIAT

Volum pentru genele tale!

Secretul unui mascara ce își respectă promisiunile? Un echilibru perfect între formulă și aplicatorul său.seductie 36oo. Periuța cu peri sferici pentru un volum perfect din orice unghi. Periuța inteligentă VOLUME 1 Seconde creată de Bourjois s-a inspirat din periile rotunde de păr cu destinație profesională.
“Perie”genele la maxim și crează volum instant. Secretul său? Alternează inteligent perii cu sfere rotunde cu perii drepți. Perii cu sfere rotunde îmbracă genele perfect iar perii drepți definesc fiecare geană în parte, fără să încarce. Technologie Inovativă în curs de brevetare.

Pasiune 36oo
O formulă bogată ce rezistă pe gene. Alungește și îmbracă fiecare geană într-un strat rezistent, dar flexibil. Acesta este focusul formulei ce combină 3 ingrediente active ce oferă un efect imediat de gene și
mai dese. Datorită ingredientelor pe care le conține, ceară de carnauba și de albine și esterii de jojoba, această mascara nu încarcă, ci întinde și alungește dramatic genele. Oferă volum nu doar la baza genelor, ci și pe toată lungimea lor, de la bază până la vârfuri. Deși se demachiază extrem de rapid, rezistă pe gene până la 16 ore și este disponibilă și într-o formulă “waterproof” care rezistă până la 24 de ore!

Emotie 36oo
Negru Intens. Tehnologia de ultimă generație pusă în slujba unui rezultat glamour?
Pentru mascara acest lucru implică o culoare intensă, vibrantă și luminoasă care oferă strălucire genelor, catifelare și volum, luminozitate și mister ochilor… Este negru, aproape ultra-negru, intensificând efectul de gene false, atat de senzual.

PERFECTIUNE 36oo
Un design cromat uimitor Mascara Volume 1 seconde este perfect... din toate unghiurile! Joacă-te cu el în palmă: are o formă curbată, senzuală, în formă de țigară, este în sine o promisiune a volumului și a feminității. Ambalajul său cromat, neted și lucios, este completat de un accent de culoare, o bandă de culoare “șerbet” ce combină eleganța și culoarea.
 Un design ce nu trece neobservat. make-up tip.
În primul rând, aplică mascara pe genele superioare, iar apoi pe cele inferioare: peria mascarei VOLUME 1 Second ce permite o aplicare rapidă este perfectă, iar efectul va fi chiar mai spectaculos.
Volume 1 seconde mascara 12ml, pret recomandat 59.90 lei

marți, 22 aprilie 2014

Hot off the Runway… NOUA colectie Lipfinity Max Factor

marți, aprilie 22, 2014 1


Primăvara, soare, culori! Max Factor este pregătit pentru toate acestea! Descoperă noile nuanțe Lipfinity, Mini Nails si Glossfinity.

Lasa-ti buzele sa te reprezinte in acest sezon primăvara/vara 2014 cu NOUA colecție Lipfinity – cel mai bun produs de buze ultra-rezistent de la Max Factor, acum cu 16 nuanțe noi si un nou aplicator.
Un erou din culise
Noua colecție si-a făcut debutul la Victoria Beckham SS14 show, unde Pat McGrath, Global Creative Design Director pentru Max Factor, a folosit nuanta Always Delicate pentru a crea un look ultrarafinat. Cea mai naturala si cremoasa nuanța nude a adaugat o adiere de natural sofisticat si perfectiune tinereasca. Pat spune: “Foarte des aud femeile spunand ca nu au gasit nuanta nude potrivita astfel incat sa aibă totuși destulă culoare fara sa para artificiala si care sa reziste pe buze; este o nuanta asa de soft, cremoasa si de actualitate si cu mare rezistenta la transfer.“

Moderna si proaspătănuanța Always Delicate face parte din noua colecție de primăvară/vara a gamei Lipfinity, aleasa personal de Pat McGrath.
Pat recomanda: “In acest sezon primăvară/vara 2014 am văzut si țesături opulente, extravagante si bogate, chiar si pene si coliere sofisticate. Ca sa te joci cu aceste look-uri fără sa atingi nivelul de catewalk poți folosi o nuanță brun roșcată sau maronie. Sunt reprezentative pentru un trend care este expresiv si teatral, deci super-stilat.”






 Cum funcționează?
Spre deosebire de celelalte rujuri ultra rezistente, care devin uscate si terne pe buze, Lipfinity ofera o culoare rezistenta cu aspect catifelat si ușor si care își păstrează strălucirea si intensitatea. Aceasta se datorează in parte noului aplicator care asigura aplicarea unui strat mai subțire si mai uniform. Dr Sarah Vickery, Principal Scientist pentru Max Factor, spune, “un strat de culoare mai subțire si uniform maximizează rezistenta rujului. Pentru ca aplicatorul înmagazinează cantitatea potrivita de culoare pentru un strat mai uniform si consistent, rezultatul este o acoperire uniforma ce rezista mai mult in timp.

Si asta nu este tot. Formula Lipfinity combina culoarea aderenta cu o baza de silicon pentru a asigura non-transferul – ceea ce înseamnă ca veți avea pe buze o culoare ce rezista întreaga zi fără a fi nevoie sa o reaplicați după ce ați mâncat sau băut. 
  1. BAZA: baza foarte pigmentata conține o combinație de polimeri aderenți ce fixează culoarea pe buze si o componenta flexibila ce asigura ca elementul aderent este suficient de moale pentru a nu crapă pe buze.
  1. TOP COAT: top coat-ul hidratant conferă strălucire pentru întreaga zi.
REZULTATUL : o culoare rezistenta neteda si catifelata la atingere ce arata ca proaspat aplicata pana la 24 de ore.
 Puteti găsi mai jos întreaga colecție Lipfinity disponibila in Romania. Nuanțele noi sunt marcate cu NOU.

luni, 21 aprilie 2014

Oriflame a fost gazda evenimentului de lansare a noului brand de machiaj The ONE

luni, aprilie 21, 2014 1
 The ONE
Miercuri, 16 Aprilie, Oriflame a fost gazda evenimentului de lansare a noului brand de machiaj The ONE. Andreea Raicu, imaginea brandului in Romania, a fost prezenta la eveniment alături de Mihai Calin, maestrul de ceremonii, spre încântarea invitațilorÎmpreună au pregătit punctul culminant al serii.
De asemenea, designerul Stephan Pelger a oferit un spectacol inedit pentru invitații Oriflame: pe un podium alb imaculat, acesta a prezentat in cadrul evenimentului rochii albe din colectia sa aniversara, pentru care a folosit accesorii viu colorate semnate Laura si produsele The ONE. 
Machiajul modelelor a fost realizat de make-up artistul Oriflame, Oana Dinculescu.
Albul, baza oricărui joc de culoare, a scos minunat in evidenta versatilitatea colecției de machiaj The ONE, inspirata din ultimele trenduri in moda.
Seara a culminat cu momentul in care una dintre rochii a fost transformata inedit chiar de mana creatorului, cu spray-uri colorate, intr-un joc elegant al luminilor. 

Colecția versatila de machiaj, asa cum o descrie ambasadoarea Andreea Raicu, a incantat invitatii, care, pe tot parcursul serii au testat in exclusivitate produsele, pe insulele special amenajate in Loft Lounge, localul unde s-a desfășurat evenimentul.
Karolina Georgieva, (General Manager Oriflame), si Stefania Marian, (Marketing Director Oriflame), au adus in fata publicului detalii din culisele celei mai importante lansari ale anului: The ONE.
Produsele The ONE sunt disponibile pe piața încă din luna aprilie, iar seria lansărilor va continua!

 Adina Halas
Andreea Raicu si Mihai Calin

 Andreea Raicu, Karolina Georgieva alături de membri de top ai echipei de vanzari.

 Colectia aniversara Stephan Pelger
 Cristina Stanciulescu, Publisher Ringier Romania
 Geta Voinea
 Roxana Voloseniuc, Redactor Sef Revista Elle
 Stephan Pelger

 The ONE by Oriflame



sâmbătă, 19 aprilie 2014

Emblem by Montblanc

sâmbătă, aprilie 19, 2014 1
Semnătura de neclintit a bărbatului etern

Prezentând noul parfum bărbătesc, Montblanc provoacă legile atracției prin puterea povestii lui si prin îndrăzneala de necontestat a sticlei. Noul parfum Montblanc, Emblem este o stâncă, un punct de reper, o identitate.
Se aduce un tribut patrimoniului Montblanc, simbol al celor șase văi glaciare care se învecinează cu cel mai înalt vârf din Europa. Din acesta, Emblem isi ia cele mai nobile dintre valorile sale: sobrietatea, excelenta, precizia. Acest parfum inspira un bărbat care întâlnește marca.
Un om a cărui tenacitate, încredere și calmitate il conduc spre perfecțiune. Infailibil în alegerile sale, încrezător în gusturile lui. Și întotdeauna cu un stil chic relaxat, un gust bun pentru luxul demn , cu ochiul format pentru detaliu.
Un om care iubește liniile stricte, confortul bumbacului egiptean. Un om care are un aer de o eleganta naturala. Un ceas elvetian pe încheietura mâinii lui. Un Meisterstück 149 în buzunarul de la piept. Parfumul său este precum un sigiliu. Emblem: o declarație.

Mirosul
Compoziția este clasica - exigenta, atemporala și niciodată consensuala.

"Acest parfum cere materii prime de cea mai buna calitate," OrPur TM ", cum spunem noi pe piata parfumerie de lux," dezvăluie parfumierul EMBLEM, Sonia Constant.
Emblem emana o eleganta marcata de contrastul dintre scorțișoara senzuala și frunza de violeta.”
Notele de top se deschid cu un miros de grapefruit amar si suculent. Principalul acord este cel dat de combinația dintre cardamom si frunze de salvie, atins de o undă de piper roz si piper negru. Frunzele de violeta intra in contact cu claritatea frunzei de scorțișoară. Patchouli purificat acestUI parfum Montblanc baza sa, învăluită în arome lemnoase si ambroxan.

Sticla

Forma sa fascinează, sfidează timpul și codurile. Un design unic pentru semnătura Casei. Sticla Emblem nu se aseamănă cu nicio alta sticla din lumea parfumurilor. Dimensiunea și conturul sticlei ne duc cu gândul la vârful muntelui acoperit de zăpadă și la cele sase vai glaciare. Încă o dată emblema pentru acest flacon masculin, sobru, cu greutate. Sticla - un bloc sculptat cu linii pure-afirmă aceeași precizie și excelență ca și alte creații Montblanc, de la instrumente de scris la ceasuri inovative. Un obiect de păstrat, un talisman căruia doar un bărbat autoritar ii poate fi custode.

Disponibil la 40ml, 60ml, 100 ml. 




Postări populare

Powered By Blogger