miercuri, 11 decembrie 2013

Artdeco All in One Mascara


Un nou mascara a apărut in colecția mea de machiaje.
Este un mascara care mi-a plăcut tare mult, eu am varianta negru intens si chiar este foarte pigmentat, accentuează genele frumos, le curbează, le ofera volum le alungește si dacă este aplicat corect rezista destul de mult pe gene, nu se strânge, nu curge si are un aspect elegant întreaga zi.
Știți cât de important este mirosul parfumurilor si produselor pentru mine asa ca: Mirosul este aproape insesizabil, miroase a produs profesional si îmi aduce aminte de prima data când am mirosit un produs Artdeco, acum multi ani, au păstrat in produse același miros rafinat, au îmbunătățit calitatea produselor si au făcut ambalajele mai atractive.

Rimel pentru volum cu stil 

 Artdeco All in One Mascara - alungire, curbare, volum, rezistenta de lunga durata, 6 nuanțe superbe in varianta normala si waterproof doar in nuanța negru.
Peria este de fapt o combinație intre doua stiluri de perii, sunt asamblate împreună astfel încât fibrele dense sa poată separa perfect genele si fibrele cu densitate scăzută sa le ofere volum, curbare si alungire.

Combinația dintre aceste două tipuri perii a rimelului all-in-one oferă genelor mai mult volum și le separă in acelasi timp.


 Învăluie genele cu o pelicula protectoare si le ofera un aspect mai plin, genele obțin volum maxim fără sa insiști prea mult la aplicare.
Am ochii sensibili si l-am folosit fără probleme, respecta toate normele de calitate si l-am putut purta întreaga zi fără sa lăcrimez si fără sa îmi irite ochii.



Ceara de Carnauba este ingredientul principal care hrănește genele.
Carnauba se extrage din frunzele unei specii de palmier din Brazilia. In perioada ploioasa stratul subțire de ceara ofera protectie impotriva apei in exces iar in perioada secetoasa protejează frunzele împotriva deshidratăriiajutând planta sa reziste in condiții extreme. 
Proprietăți: 
  • Respinge apa si murdăria 
  • Are capacitate de difuzie
  • Efect antistatic
  • Are strălucire proprie 
  •  Are miros plăcut 
  •  Este ușor de aplicat. 

Disponibil la 10 ml, valabilitate 6 luni de la prima folosireBrandul Artdeco il puteți găsi in parfumeriile Douglas.
Voua ce tip de mascara va place?

10 comentarii:

  1. Tot nuanta de negru intens la mascara folosesc si eu, si la fel ca si tine si eu am ochii sensibili si sunt atenta la achizitii de genul! Produse de la Artdeco nu am folosit, but never say never! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea, este un produs tare bun, merita măcar sa il testezi! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. E prima data cand aud de aceasta firma :* merci mult !!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu drag, Cristina, ma bucur ca ai descoperit Brandul, deține in portofoliu produse de calitate la preturi rezonabile. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mă împac foarte bine cu rimelurile de la Maybelline, Rimel, cele mai accesibile. Nu obişnuiesc să investesc prea mult în el. Acesta poate fi o extravaganţă! :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. Am avut si eu acest rimel, ambalajul era diferit, si mi-a placut tare mult!

    RăspundețiȘtergere
  7. Darlyst, s-a schimbat ambalajul esterior, dar asa cum spui si tu da este un produs exceptional. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. M-am obisnuit sa folosesc aparatul pentru curbarea genelor si, impreuna cu un rimel cu efect de alungire, obtin ceea ce imi doresc. Produsul de la artdeco este foarte dragut, il voi tine minte pentru urmatoarele achizitii. Multumim! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Draga Elena, merita încercat este chiar un produs tare bun si prețul este rezonabil.

    RăspundețiȘtergere
  10. De aceea imi doresc eu sa il incerc

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger