marți, 16 iulie 2013

Sparitual Lacul pentru unghii Hunk of Burning Love

In fiecare săptămână sau la câteva zile în funcție de cât este de rezistenta oja, îmi place sa aleg alta nuanță.
Am un adevarat ritual, îmi aleg nuanța în funcție de evenimentele pe care le voi avea și de garderoba.
Săptămâna aceasta am ales un lac deosebit Sparitual, Hunk of Burning Love, o nuanță clasica, rosu intens, greu o poți găsi la alte Branduri.


Are o strălucire naturala și o rezistenta peste media lacurilor obișnuite, v-am mai povestit despre lacurile Sparitual care mi se par tare deosebite.
Îmi place tare mult Sparitual la ei găsesc nuanțe mai altfel, foarte variate, clasice sau foarte în trend.


``Lacurile de unghii SPARITUAL sunt VEGANE deoarece contin numai ingrediente de origine vegetala si Mica in locul Guaninei.Sunt usoar de aplicat, nu lasa dungi, au un timp de uscare extrem de rapid si o rezista de lunga durata.
PRODUSELE NU CONTIN TOLUEN, FORMALDEHIDE SAU DBF.
Toluenul este des intalnit in uleiurile naturale si este utilizat ca solvent in multe produse, inclusiv in lacurile de unghii. Toluenul poate afecta sistemul nervos si poate provoca o serie de malformatii.
Formaldehidele sunt conservanti ce ajuta oja sa adere mai bine pe suprafata naturala a unghiei. Expunerea repetata la acest compus poate cauza reactii alergice , iritatii dar si diferite forme de cancer.
DBF-ul sau Dituthyl Phtalate este un ingredient pe baza de plastic interzis in industria cosmetica din U.E. deoarece poate provoca malformatii ale fatului.
Capacul patentat,Plum Cap®, ajuta la deschiderea rapida a produsului iar peria speciala cu care este prevazut sprijina o aplicare facila a lacului pe unghii.
Sticlele sunt realizate manual ,in Italia, de catre designerii de la Ferrari, folosind materiale reciclabile in proportie de pana la 50%.
Frumusetea este expresia spontana intre minte, corp si spirit . SpaRitual – la doar o litera “distanta” de “spiritual”, combina luxul eco cu filozofia spiritual-constienta.Prin sustinerea SPARITUAL va alaturati curentul de frumusete eco-constienta .`` sursa site Zenith Group


Disponibil la 5 și 15 ml, valabilitate 36 de luni de la prima folosire.
Va recomand sa încercați aceasta nuanță, este clasica și eleganta.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Powered By Blogger