duminică, 24 martie 2013

Diorskin Forever



Este unul din fondurile de ten pe care l-as cumpăra din nou fără retineri, poate doar prețul m-ar face sa ma gândesc putin înainte de achiziție.
Mi-a plăcut la acest fond de ten ca îndeplinește toate descrierile oficiale prezentate.
Am tenul mixt și m-a impresionat rezistenta fondului de ten Diorskin Forever îl aplicam dimineața în jur de ora 9 și pana seara târziu 11-12 când îl demachiam nu avea nevoie de nici un retuș  l-am folosit zilnic și indiferent de starea mea, tenul era impecabil.
Cu siguranță l-as recomanda fără retineri persoanelor cu ten mixt sau gras, însa nu l-as recomanda persoanelor cu ten uscat pentru ca efectul de matifiere este destul de puternic.
Am fost fascinata de aspectul final care este uimitor, din momentul aplicării pana în momentul demachierii tenul este ca de bebeluș, fără imperfecțiuni fără riduri , catifelat și proaspăt.
Descrierea oficiala a produsului Diorskin Forever

Mai mult decât un fond de ten, este o combinație intre un produs de machiaj și îngrijire. Un fond de ten fluid ce conține agenți de hidratare, ingrediente pentru matifiere și extract de floare de nalba pentru a rafina textura pielii și a amplifica rezistenta machiajului. 
In timp, tenul devine uniform și mai catifelat.
Este disponibil în doua texturi: o varianta fluida și o varianta compacta.
Grad de acoperire mediu spre ridicat, finish semi-mat, aspect natural.
Nu încarcă tenul și nu are efect de masca, folosit zilnic, ajuta la tratarea imperfecțiunilor și netezește tenul, factor de protecție solara 25.
Eu am avut numărul 030 pentru ca l-am achiziționat pe timpul verii, când eram mai bronzata, este important de menționat, ca nu mai aveam nevoie de crema cu protecție solara datorita factorului mare de protecție al fondului de ten. 
Va recomand sa îl testați în magazinele de specialitate și veți înțelege pasiunea mea pentru fondurile de ten Dior.

Un comentariu:

Postări populare

Powered By Blogger