vineri, 10 aprilie 2015

KIEHL’S SINCE 1851 ÎȘI DESCHIDE PORȚILE ÎN SERVICIUL COMUNITĂȚII DIN ROMÂNIA


Kiehl’s este onorat să înceapă să deservească și această comunitate cu produsele de îngrijire a pielii cunoscute în toată lumea


2 Aprilie 2015, România –Kiehl’s Since 1851, farmacia și compania creatoare de produse de calitate superioară de îngrijire a pielii și a părului din New York City, își va deschide porțile în  București la data de 3 aprilie.

Moștenirea veche, orientată asupra clientului, a companiei Kiehl’s a stat la baza fiecărui produs și serviciu de-a lungul istoriei sale de 162 ani – de la cercetarea ingredientelor și testarea siguranței formulei până la decorurile localizate ale magazinelor – toate fiind adaptate la cerințele particulare ale clienților din comunitățile locale. Un obiectiv rămâne mereu esențial: de a deservi clienții într-un mediu atent, educațional, care oferă produsele de îngrijire a pielii testate și confirmate, apreciate de clienții din lumea întreagă.

Ca în cazul tuturor magazinelor Kiehl’s, estetica farmaciei de tip colonial este completată cu elemente moderne care reflectă comunitatea înconjurătoare și fac referire la rădăcinile new-yorkeze ale companiei, din cartierul East Village. La intrarea în acest spațiu unic, vizitatorii sunt cufundați imediat în istoria îndelungată a companiei și în caracterul său excentric: peste tot sunt detalii ale moștenirii Kiehl’s, inclusiv fotografii ale New York Flagship, aventurile familiei fondatoare Kiehl’s, sponsorizate de companie. Elementele istorice surprind și încântă vizitatorii, inclusiv o motocicletă vintage iconică și faimosul schelet „Mr. Bones” al companiei Kiehl’s. Nu există două magazine Kiehl’s identice, însă toate transmit tradiția bogată farmaceutică a companiei.

Localizarea magazinului Kiehl’s din Bucuresti va aduce spiritul spițeriei originale din New York City într-un mediu de vânzare cu amănuntul care măsoară 70metri2 și oferăo stație de mostre, zonă de cadouri, centru de testare

„Suntem încântați că avem ocazia să deservim comunitatea  din Bucureștiîntr-un nou mediu al magazinelor Kiehl’s. La Kiehl’s, ne străduim să oferim produsele noastre îndrăgite de îngrijirea pielii prin cele mai atente și personale servicii posibile, care reflectă moștenirea noastră îndelungată de farmacie,” spune Cheryl Vitali, Directorul General Global al Kiehl’s.

Cu un devotament de decenii întregi față de comunitățile locale, Kiehl’s își concentrează activitățile filantropice asupra a trei cauze majore: cercetarea în domeniul HIV/SIDA, cauzele copiilor și mediul înconjurător.

Împreună cu magazinele sale unice, compania Kiehl’s Since 1851 rămâne fidelă moștenirii sale oferind servicii pentru clienți neîntrecute în fiecare din magazinele sale din toata lumea. Fiecare reprezentant Kiehl’s cunoaște în detaliu tehnicile serviciilor companiei și a fost instruit nu doar cu privire la ingredientele din formule, ci și, în tandem cu tradițiile farmaceutice ale companiei, deține cunoștințele pentru a prescrie tratamente specifice și regimuri cu produse care oferă clienților soluții adaptate la necesitățile lor individuale de îngrijire a părului și a pielii.



În plus, ca în cazul tuturor magazinelor Kiehl’s, prima locație din București continuă cu mândrie inițiativa unică a companiei Kiehl’s „testează înainte să cumperi”, conceptualizată inițial acum mai bine de 92 ani în magazinul original Flagship Store. Aceasta inițiativa individualizează compania Kiehl’s față de concurenții săi de pe piață și caracterizează de mult timp compania în opinia celor mai loiali fani ai săi.

„La Kiehl’s, credem în eficiența formulelor noastre și în devotamentul nostru de a oferi clienților regimuri adaptate necesităților lor specifice. Programul nostru generos de mostre reflectă moștenirea noastră farmaceutică îndelungată – și a stabilit demult ștacheta din industrie. Misiunea noastră este de a deservi necesitățile individuale ale clienților noștri, iar aceste inițiative au rezistat testul timpului, de-a lungul deceniilor de activitate,” spune Cheryl Vitali, Directorul General Global al Kiehl’s.




  

Cheryl Vitali -  Director General Global al Kiehl’s
Cheryl își amintește când a intrat prima oară în magazinul original Kiehl’s din 109 Third Avenue din New York City acum mai bine de 20 de ani, când a primit mostre consistente din produsele clasice: Cremă de corp și Loțiune facială ultra. 
De atunci se declară fan înfocat al produselor. „Știi când visezi că lucrezi pentru marca ta preferată? În cazul meu, marca aceea este Kiehl’s.” Numită în funcție în luna martie 2010, dna Vitali supraveghează strategia globală a Kiehl’s, inovarea de produse și planurile de comercializare cu amănuntul din sediul principal global din cartierul new-yorkez West Village. După ce a obținut diploma de licență de la Universitatea Yale, primul său loc de muncă a fost în publicitate. 
În anul 2008, a primit prestigiosul premiu Cosmetic Executive Women Achievers Award, o distincție pentru femeile din industria frumuseții care au spart barierele și au obținut succese, inspirând și alte tinere directoare să facă la fel. 
Recunoscută pentru cunoașterea pătrunzătoare a diverselor necesități din domeniul frumuseții și al îngrijirii pielii, ale clienților globali aflați în continuă evoluție, dna Vitali a supravegheat activitățile de marketing la unele dintre cele mai râvnite mărci cosmetice, inclusiv Lancôme, Maybelline, Garnier și Revlon. La Kiehl’s dezvoltă produse eficiente și derivate din natură pentru îngrijirea tenului, a părului și a corpului și ajută la conducerea dezvoltării internaționale de succes a companiei, mai ales la deschiderea de noi magazine și piețe în America de Nord, Asia și Europa. „Obiectivul meu este să prezint minunata lume Kiehl’s la cât mai mulți clienți noi din jurul lumii. Acest lucru înseamnă să le aducem lucrurile care au făcut Kiehl’s o companie atât de înfloritoare în New York de la începuturile sale umile ca Spițerie în anul 1851 – servicii minunate, foarte eficiente, personalizate și un devotament puternic față de comunitățile locale în care ne desfășurăm activitatea.” Cariera dnei Vitali este unică, parțial, datorită devotamentului său față de familie și organizații caritabile, care se manifestă în același timp cu responsabilitățile importante din industria frumuseții. Organizațiile caritabile pe care le susține sunt Autism Speaks, cea mai mare organizație de luptă împotriva autismului din țară și programul Special Olympics. În prezent locuiește în Weston, Connecticut, cu soțul său James Shapiro, și cei doi băieți Max și Nicky.



Kiehl's a fost înființată în anul 1851 ca spițerie a lumii vechi în cartierul new-yorkez East Village. Istoricul său unic și vast reprezintă un amestec de cunoștințe din domeniile cosmetic, farmaceutic, vegetal și medicinal dezvoltat și îmbunătățit de-a lungul generațiilor.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More