luni, 23 februarie 2015

Concurs Amore Mio & Beauty by Coco Celebreaza luna Martie cu amintiri unice




Lucrurile mărunte fac diferența de fiecare data si accesoriile bine alese pot evidenția ținuta si ne aduc un plus de eleganta.
Îmi plac accesoriile unice si Amore Mio reușește de fiecare data sa ma impresioneze cu modelele diferite, create cu pasiune si inspiratie. 
Ne-am gândit la voi si in Luna Mărțișorului si va oferim un concurs cu un premiu in care am inserat si o particica din sufletele noastre!
Perioada de participare 23 Februarie - 7 Martie 2014
Premiu oferit:  
  1. Dreamcacher pentru ca lucrurile frumoase sa vina in visele voastre in fiecare seara! Prinzatorul de vise traditional a fost destinat alungarii viselor negative, permitand viselor positive sa patrunda in mintea noastra.Secretul unui somn linistit il reprezinta dreamcatcher. Odata ce acesta patrunde in dormitor, dam sansa noptilor linistite si pozitive sa intre in vietile noastre.
  2. Un set deosebit hand made pentru ca fumusetea voastra sa fie evidentiata de o bijuterie deosebita in fiecare zi.
  3. O casetuta de bijuterii pentru a pastra in ea toate amintirile frumoase!
Condiții de participare:
  • Sa ne spui Care sunt amintirile tale cele mai pretioase legate de luna Martie? 
  • Like&Share paginii de Facebook a sponsorului Amore Mio  Aici
  • Like paginii de Facebook Beauty by Coco AICI
  • Lasa un comentariu cu Link către contul tău de Facebook și numele contului de Facebook sa putem verifica dacă au fost respectate condițiile de participare.
Detalii Concurs:
  • Câștigătoarea va fi aleasa prin Random.org în data de 7 Martie 2014
  • Premiul va fi expediat de către sponsor prin Posta Romana.

Castigatoarea este Aghinitei Maria! Felicitari!




6 comentarii:

  1. Buna, Coco!!!
    Cele mai frumoase amintiri se leaga de aniversarea zilei MAMEI; intotdeauna ii pregateam cate o mica surpriza, iar dansa se bucura atat de mult pana si de felicitarea aceea, marunta, care se obisnuia sa se faca la scoala, cu ajutorul invatatoarei! Acum sunt si eu mama la randul meu si imi place sa celebrez sosirea primaverii alaturi de minunea din viata mea! ne rasfatam amandoua!
    Multumim pentru concurs!
    https://www.facebook.com/nadiaalina.candrea/posts/954378824582127?pnref=story
    nadia alina candrea, https://www.facebook.com/nadiaalina.candrea
    O primavara frumoasa iti doresc, cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna!
    Multumim pentru concurs!
    FB: https://www.facebook.com/popescu.cristina.167
    Share pagina sponsors: https://www.facebook.com/popescu.cristina.167/posts/10204142177174203?pnref=story
    Amintirile cele mai pretioase legate de luna martie sunt o multime: 8 martie ziua mamei, ziua sorei mele, ziua sotului, serbarile copiilor mei, ziua mea ca si mama.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie imi place in mod deosebit primavara, mirosul, pasarelele, florile, soarele e deosebit primavara... imi place totul, nu am o amintire anume. Dupa o iarna friguroasa si cu zapada astept primavara in fiecare an ca pe un nou inceput.
    Fb: Ana Pascu https://www.facebook.com/ana.pascu.56

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna.
    FB Lacra Lacry, https://www.facebook.com/lacra.lacry.7
    Sunt multe amintiri frumoase, in special cele legate de ziua Mamei, ziua de 8 Martie, care intre timp a devenit ziua femeii. Imi aduc aminte ca eram in clasa a treia, cand am venit acasa de 8 Martie de la scoala, cu prima felicitare facuta de mine la ora de Lucru Manual .. Pe o foaie de desen era lipit un ghiocel, desenat un martisor impletit alaturi...Nu le am cu desenul, dar cred ca a fost singurul desen realizat de mine care mi-a placut foarte mult.. Atunci am vazut lacrimi in ochii mamei mele si m-a cuprins cu drag si dor si m-a pupat.. Nu am inteles de ce a plans si nici nu am intrebat-o la acea vreme... Dar astazi cand a venit acasa fetita mea de 2 ani si 6 luni de la plimbare cu sotul si mi-a daruit un cosulet impletit cu ghiocei.. am inteles ce a fost in sufletul mamei mele acum multi..multi ani in urma!

    RăspundețiȘtergere
  5. fb Aghinitei Maria
    ID-ul:https://www.facebook.com/aghinitei.maria
    Cele mai frumoase amintiri sunt legate de ziua mamei, 8 Martie, cand am primit primul cadou de la fiul meu, confectionat de el la gradinita si un buchet de ghiocei .! :)
    Am dat like si share pag. sponsor: https://www.facebook.com/aghinitei.maria/posts/879620065429940

    RăspundețiȘtergere
  6. Luna martie imi aduce aminte de martisoarele pe care le confectionam pentru mama, abia asteptam sa i le dau in dar si sa vad bucuria din ochii ei.
    FB: Violeta Banu
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008238630568

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger