luni, 11 august 2014

Maybelline ColoRama 292


 O noua săptămână, o nuanță perfecta pentru vara de la Maybelline ColoRama 292, este electrica strălucitoare si sidefata.
Este o nuanță pe care nu obișnuiesc sa o folosesc in mod normal însă ColoRama m-a convins sa port nuanțe mai îndrăznețe in aceasta vara.
Da am purtat-o si la birou si am văzut-o cum se joaca pe tastatura, da am purtat-o si in zilele de vacanta si am urmărit-o cum se îmbină cu nuanța marii si cum face plaja pe nisip, da am purtat-o si la club unde i-a plăcut sa danseze pe melodii ritmate.
A fost cu mine in plimbările discrete seara pe faleza, am construit împreună castele de nisip si am făcut fotografii pentru a rămâne imortalizate amintirile noastre...
M-a ajutat sa înțeleg ca o nuanță diferita de cele obișnuite iți aduce o stare de bine si te încântă la fiecare folosire...clar terapia culorilor jucăușe!
A fost lângă mine 5 zile fără probleme si ne-am despărțit pentru ca mi-am dorit sa încerc si altceva, ea ar fi mai rezistat cu siguranță...dar eu imi doresc mereu ceva nou asa ca...pana ne vom reîntâlni...
Se aplica fantastic de ușor si eu nu sunt deloc cea mai îndemănatecă persoana, asa ca este un mare plus ca m-a ajutat practic sa se aplice singura.
Se usucă la fel de ușor si cum am spus mai sus rezista bine indiferent de activitățile pe care le-am prestat împreună! :)
O ador pentru ca mi-a bucurat diminețile in care am băut cafea pe malul marii sau la birou... si pentru ca
m-a făcut sa îndrăznesc sa o port.



Va recomand sa o purtați si sa îndrăzniți sa va jucați cu nuanțe vesele in aceasta vara!
Disponibila la 7 ml, valabilitate 24 luni de la prima folosire.

2 comentarii:

  1. Da ai dreptate, chiar are irizații superbe, sa o vezi in realitate este si mai fascinanta! :) Mulțumesc Mihaela!

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger