marți, 8 iulie 2014

Maybelline Colo Rama 227...Ziua mea Nude


De ce iubesc Nude? Ei bine v-am mai povestit...pentru ca exprima rafinament,  este o nuanță delicata si evidențiază grațios trăsăturile. 
Nude Collection de la Maybelline New York parca a fost creata pentru mine, am momente de Zen in care numai Nude mi s-ar potrivi...da este nuanță care ma liniștește si imi ofera o siguranță... si știu ca ziua mea va fi Zen.
Am ales sa o folosesc in momente diferite, zile diferite si de fiecare data mi-a oferit momente unice, scriu mult, tastez enorm de mult la tastatura si unghiile sunt cele pe care le vad cel mai des ziua, asa ca nuanța ojei este tare importanta pentru mine... de ea si de alte câteva lucruri depinde starea mea din zi.
Nude m-a făcut sa vibrez in tonuri calde, se întinde perfect pe unghie, nu lasă urme si are o strălucire speciala.
Se păstrează lejer câteva zile fără sa ma dezamăgească si nu uita sa imi ofere siguranța ca totul va fi bine in zilele in care o port...Nude mi-a infuzat sentimentul de rafinament si liniște si da, cu ea am avut zile bune!

Frumusețea naturala este in trend si asta nu poate decât sa ma bucure si sa ma facă sa susțin trendul.
Descoperiți si voi cu emoție noua colecție Maybelline si nu uitați sa testați produsele in magazine, cu siguranță va vor încânta!
 




Va recomand sa o testați este minunata, disponibila la flacon 7 ml, valabilitate 24 luni de la prima folosire.

Ce părere aveți despre...Nude?

2 comentarii:

  1. Am zarit in DM aceste oje la promotie... Culorile sunt foarte dragute, insa mie nu-mi rezista pe unghiute mult timp, din nefericire..

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, nu știu ce sa zic, la mine au fost Ok si am fost mulțumită! :*

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger