miercuri, 16 iulie 2014

Garnier Ultra Doux Honey Treasures


 Garnier a lansat de curând Ultra Doux Honey Treasures, o gamă perfecta pentru parul  fragil și casant. Noutatea constă în ingredientele folosite, adevărate comori ale mierii: lăptișorul de matcă, mierea hrănitoare și propolisul protector. 
Lăptișorul de matcă, un elixir bogat în glucide, lipide, proteine și vitamina B5, consolidează si revitalizează părul de la rădăcină.
Mierea plină de vitamine și substanțe nutritive ajuta la hrănirea sa.
Propolisul acționează ca un scut protector natural, oferind parului protecție de la rădăcină până la vârfuri. 
Am testat cu emoție noua gama Honey Treasures desi nu am parul fragil si nici casant, ce am descoperit?

Ei bine senzații gurmande, miros liniștitor si plăcut, ambalaj simplu, o cantitate mica de produs este suficienta pentru o spălare, mi-a învăluit parul cu un parfum îmbietor si spuma suficienta.
Balsamul ajuta la descurcarea usoara a parului si completeaza eficient textura samponului







Puteți descoperi produsele în magazinele unde se afla instalat brandul, iar prețurile recomandate sunt: șampon / balsam – 9,98 lei/bucata, mască 16,90 lei.

Voi ce părere aveți despre produsele Garnier pentru îngrijirea parului?

2 comentarii:

  1. mi'am cumparat mai de mult produse de ingrijit paru de la Garnier , dar am fost total dezamagita, mi'a facut paru aspru ,greu de descurcat ...ce mi'a placut a fost doar parfumul dupa spalare, si pretul avantajos, dar sincer nu o sa'l mai cumpar :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar mi-ar trebui un sampon pentru par fragil si casant. Chiar am sa il incerc, pare si rezonabil la pret!!! :)

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger