marți, 3 iunie 2014

Garnier Micellar Cleansing Water...Apa perfecta pentru tenul meu!


Dragoste la prima picătură de`` apa``!!!

La mine totul se rezuma la emoții! Am primit produsul într-o perioada tare frumoasa si totul a devenit simplu!
Îmi plac lucrurile simple, asa ca aceasta apa micelara de la Garnier a făcut ca demachierea tenului sa fie simpla. 
Mi-a plăcut ca un singur produs imi poate demachia eficient tenul, ochii, buzele in plus are si rolul de a tonifia.
Am folosit-o dimineata si seara de mai bine de doua luni si declar ca textura ei fina si eficienta m-a cucerit!
Formula delicata, simpla, curata, fără parfum, neuleioasa, nu lasă urme pe ten si îndepărtează foarte bine machiajul.
In momentul in care îți atinge tenul se simte exact ca o apa proaspătă si răcoritoare, te tonifica si lasă tenul perfect, curat si catifelat.
Ambalajul practic, ergonomic, ușor de folosit, capacul se închide ermetic si protejează produsul, se dozează eficient si îți lasă senzația de ambalaj simplu si curat.
Mi-am lăsat tenul in grija ei si se pare ca a făcut o treaba foarte buna pentru ca tenul meu arata proaspăt in fiecare zi.
Nu uitați de alimentație sănătoasă, suficiente lichide si un stil de viata care vi se potrivește!



Garnier Micellar Cleansing Water 
Consistenta: lichida, apoasa
Cantitate 400 ml 
Expira  12 luni de la deschidere

Ingrediente  Aqua (water), glycerin, disodium cocoamphodiacetate, coco-betaine, PEG-7 glyceryl cocoate, sodium laureth sulfate, glycol distearate, acrylates copolymer, citric acid, PEG-55 propylene glycol oleate, PEG-75 shea butter glycerides, polyquaternium-7, PPG-5-ceteth-20, propylene glycol, sodium benzoate, sodium chloride, sodium hidroxide.

 Pret recomandat 24 lei  in toate magazinele unde este instalat Brandul.

2 comentarii:

  1. Ai descris atat de frumos produsul...mai ca o vreau si eu! :D Oricum am mai citit pareri pozitive si o s-o cumpar si eu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Este chiar un produs bun si imi place tare, trebuie doar sa o testezi odată si vei realiza ca am avut dreptate! :)

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger