vineri, 27 iunie 2014

ARGANICARE hair lotion de la ProduseCosmetice.ro, loțiunea pe care o iubești de la prima atingere!


Emoții...

Este oare posibil sa te îndrăgostești atât de tare de o crema pentru par...încât sa nu mai poți trai fără ea?
Ei bine, da este posibil!!!
A fost dragoste la prima atingere, la prima vedere, la prima aroma simțită!

Când am primit coletul de la  ProduseCosmetice.ro, nu credeam ca va fi posibil sa o iubesc atât de tare, ambalajul exotic cu eticheta eleganta se integrează perfect intre produsele mele de înfrumusețare, cu dispenser care dozează perfect cantitatea de produs...iar când produsul îți atinge prima data pielea atunci te îndrăgostești iremediabil. 
Aroma te poarta într-o călătorie unica, in locuri exotice, o călătorie olfactiva pe care o vei tine minte pentru totdeauna!
Dupa ce elixirul fantastic, cremos mi-a atins palmele, am masat ușor si mi-am complimentat buclele cu aroma unica, cu textura fina a cremei mele dragi, intre noi s-a creat o relație intensa...ne iubim si nu ne vom desparți prea curând pentru ca flaconul are 400 ml. , asa ca de cel putin 400 de ori ne vom rasfata împreună!


Este clar ca parul meu iubește tare aceasta crema fantastica! Am luat-o cu mine in vacanta si am folosit-o in fiecare zi, m-am coafat in diferite moduri si am lăsat parul liber sa se răsfețe in soare si asta cu încredere pentru ca loțiunea pentru Par Ondulat Arganicare, protejează împotriva agresiunilor externe care afectează calitatea parului, expunerea la razele ultraviolete,vopsitul repetat si împotriva folosirii frecvente a uscătorului de par.
Am ajuns acasă si iată, se pare ca si drăgălașa mea s-a atașat de minunea mea parfumata!


Cei de la ProduseCosmetice.ro au știut ce sa imi ofere pentru prima data, știți prima impresie este cea mai importanta si dacă totul a fost atât de intens nu are cum sa nu imi placa in continuare sa achiziționez produse cu încredere de la ei.



Lotiune pentru Par Ondulat Arganicare

Descriere oficiala pe site-ul ProduseCosmetice.ro:

``Lotiune pentru Par Ondulat Arganicare 400 ml - PEER-4600

* Loțiune pentru par creț îmbogățită cu ulei de argan si elemente esențiale pentru o extra suplețe si strălucire;
* Protejează impotriva agresiunilor externe care afecteaza calitatea parului,expunerea la razele ultraviolete,vopsitul repetat si împotriva folosirii frecvente a uscătorului de par.

Mod de folosire:
* Turnați o cantitate ampla in mana;
* Frecați mâinile împreună si masați pe par;
* Coafați cum doriți.

Made in: Israel
Cantitate: 400 ml
Cod Produs: PEER-4600
Tip Par: Ondulat
Producator: Arganicare``
Va recomand sa testați macar odată aceasta crema parfumata pentru par si veți simți emoții unice, senzații si rasfat nelimitat, veți fi tentate sa o folosiți iar si iar fără întrerupere.
Produs disponibil pe site-ul ProduseCosmetice.ro ARGANICARE hair lotion, natural haircare, 400 ml, valabilitate 12 luni de la prima folosire.


2 comentarii:

Postări populare

Powered By Blogger