joi, 6 martie 2014

Masca exfolianta purificatoare Mavala

Mâinile mele au întinerit in 10 minute!
De ce spun asta, pentru ca masca folosita aduce beneficii imediate, o ador pentru ca are un miros plăcut, curat si proaspăt, imi lasă mâinile catifelate, luminoase si pielea devine mult mai elastica.
O folosesc o data pe săptămână de mai bine de o luna si se vede o îmbunatățire clara, chiar dacă am 30 de ani si am avut mereu grija de mâinile mele aspectul mâinilor după folosirea măștii Mavala este unul fascinant. Mi-am răsfățat bineînțeles si jumătatea si dacă prima senzație a lui a fost una de uscare, după hidratare cu o crema pentru mâini, a fost extrem de incantat de rezultate.
Apoi a venit mama pe la mine si am testat produsul si pe ea, este o persoana cu putina rabdare si a fost uimita ca si-a putut folosi mainile in timpul tratamentului, manusile speciale din pachet au facut-o sa iubeasca produsul, cand a vazut si rezultatele a inteles de ce ii povesteam eu cu atata pasiune despre o masca pentru maini.
Pielea mainilor are mai putine glande sebacee, de aceea tinde să se usuce ușor. Din aceasta cauza mainile au nevoie de o atentie mai speciala.
Tratament de întinerire cu efect imediat.
 Aceasta masca de curățare pentru mâini aduce beneficii imediate pentru pielea uscata si deteriorat a mâinilor. Este o masca purificatoare bogata in elemente active naturale, care favorizează regenerarea celulelor pielii. Curata impuritățile si menține hidratarea. Masca reda mâinilor aspre si deshidratate vitalitatea si finețea. Aceasta masca conține alantonina (substanță foarte cunoscuta pentru proprietățile sale vindecătoare) extract de nalba, castravete, roinita (împrospătează, fortifica si îndepărtează impurități), precum si ceramida 2 si aloe vera cunoscute pentru efectul lor calmant. Acest produs este însoțit de mânuși de plastic menite sa ajute la o acțiune mai eficienta a substanțelor active după aplicare.
Cum să utilizați:
Aplicați masca o data pe săptămână masând ușor, apoi puneți mânușileLăsați sa acționeze minim 10 minute, înainte sa îndepărtați masca cu apa călduță.
Tratament de reîntinerire pentru mâini aspre si deshidratate, reda vitalitatea - 75 ml, il puteți achiziționa online pe site-ul Mavala sau in farmacii verificați pe site lista magazinelor unde este instalat Brandul. In aceasta perioada, prețul este cu discount de 40% .

4 comentarii:

  1. super!!! de asa ceva am eu nevoie! Multumim, Coco!

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesant produs, de incercat :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Super produs, se aplica usor, o data pe saptamana, ce mai vrem altceva? Maini frumoase? S-a facut! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc tare fetelor, pentru parerile voastre. :)

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger