miercuri, 12 martie 2014

Elseve- Ulei Extraordinar magie la fiecare picatura


De cand am primit Uleiul Extraordinar de la L`oreal Paris il folosesc fara sa mai testez si alt produs de acelasi gen si sunt atat de incantata incat nu l-as schimba decat daca voi gasi ceva asemanator.
V-am mai scris un articol complet despre Uleiurile Extraordinare pe Blog, Este un produs fantastic pe care l-as cumpara iar si iar fara incetare, va ramen mereu pe lista mea permanenta de produse.
Mirosul suav, fin, ramane placut pe firul de par, il simt delicat in aer de cate ori misc parul.
Design-ul elegant, usor de purtat in bagaje, cu dispenser, se pulverizeaza usor.
Parul ramane fin la atingere, matasos, delicat, nu incarca deloc firul de par, nu face parul sa devina gras, cateva picaturi sunt perfecte pentru a avea un par stralucitor intreaga zi.
Eu il folosesc pe parul uscat de cate ori ies din casa si pe parul umed la fiecare spalare.
Am observat ca stilizeaza usor parul, adica mi-a oferit libertatea de a aranja parul mult mai usor, iar daca reusesc sa il indrept si cu placa are un luciu special care se mentine pana la urmatoarea spalare.
Eu am avut varianta pentru par vopsit si l-am recumparat de trei ori pana acum, deci ma declar extraordinar de multumita de produs. Intensifica nuanta parului vopsit, ofera stralucire, il hidrateaza si la final parul ramane cu un aspect natural si sanatos.
O textură magică, o combinație unică de 6 uleiuri de flori rare, care au capacitatea de a transforma fibra capilară pentru obținerea părului sublim. Utilizare universală. Vitalitate surprinzătoare. Păr foarte bogat, finisare satinată.

 Utilizare universală, aplicare generoasă.

Aplicați 3 până la 4 pulverizări pe tot părul: 
1) Înainte de șamponare pentru a hrăni intens fără să încarce
2) Înainte de periere pentru a conferi părului o textură irezistibil de moale și mătăsoasă
3) La finisare pentru obținerea părului sublim cu aspect natural



 L-am folosit de multe ori in articolele de preferatele saptamanii, pentru ca este chiar un produs preferat. In momentul in care il veti incerca veti intelege de ce imi place atat de mult.

9 comentarii:

  1. L-as incerca si eu, dar parca as vrea si o masca...nu stiu ce sa aleg. Momentan mai am putin Moroccanoil. Ma bucur sa aud ca esti atat de incantata de el. O zi frumoasa iti doresc! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am varianta galbena, cea care a aparut prima...este produsul meu preferat pentru par si imi salveaza varfurile de fiecare data! Din punctul meu de vedere, este cel mai bun produs L'Oréal :)!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am auzit cuvinte de lauda la adresa lui, eu insa...nu l-am incercat pana acum...sunt reticenta cand vine vorba de produse de genul, dar,,,,,nu se stie niciodata ce-mi rezerva viitorul.. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Da Georgia, ai dreptate chiar este un produs extraordinar! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Dana, ar trebui sa incerci macar odata, merita.

    RăspundețiȘtergere
  6. Și eu îl folosesc zilnic și-mi place mult. Chiar, trebuie să povestesc și eu puțin pe blog despre el, e un produs care chiar. Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Trebuie sa-l caut si eu sa-l incerc :D

    RăspundețiȘtergere
  8. eu am cealalta varianta, pentru ca nu mi-am mai vopsit parul de ani buni! Fara alcool, cu un parfum care pe mine, una , ma da gata!!! Imi place mult de tot...doar ca , intr-adevar, mi-ar placea sa il pot pulveriza pur si simplu, ar fi foarte placut; din pacate dispenserul permite doar picurarea. Per total, cel mai bun produs L'Oreal pentru par pe care l-am testat...urmeaza sa vad cum e sa ai par mai des(sau macar senzatia!!!), cu Fibralogy!

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger