duminică, 16 februarie 2014

Săptămâna in imagini


Săptămâna in imagini are de acum si un Visual potrivit :), sper sa va placa.
Am avut o săptămână in care am realizat mai mult ca oricând ca multe doamne din jurul meu nu vad frumusețea pe care o reflecta oglinda, ci sunt sclavele regulilor impuse de societate.
Doamnelor nu lăsați societatea sa va impună reguli, in frumusețe regulile nu exista, sunteți frumoase indiferent de reguli si șabloane, frumusețea vine din interior si reflecta la suprafață ceea ce voi va doriți sa reflecte.




 Mavala Fruity, nuanță clasica, săptămâna iubirii si frumuseții avea nevoie de o nuanță perfecta de rosu, 5 ml de nuanță intensa, rezistenta si vesela.happy
Produsele sunt uimitoare, nu uitați sa va înscrieți la Concurs.


Am început săptămâna cu o noua carte David Vann Legenda unei sinucideri, volum tradus in 19 limbi, in Romania publicata la Editura Litera si tradusa de Justina Bandol...Voi scrie despre ea in curând, o carte care poate fi deschisa la întâmplare si citita cu sufletul la gura.
Le Figaro`` Unul dintre cei mai buni scriitori ai generației sale``


Zambile, pentru ca merithappyau răspândit un parfum rafinat in încăpere si mi-au adus o parte din primăvară in suflet.

Parfumul săptămânii Elle Yves Saint Laurent batting eyelashes

Joi Garnier - Romania mi-a făcut ziua mai frumoasa, un cadou superb, inspirat si neașteptat!
Pe lângă produse din gama Invisible Black White Colors, am primit si un cardigan superb Siclam spre rosu semnat de designerul Ioana Kourbela. http://www.ioannakourbela.com/ You Garnier ! 
De ce sunt  atât de incantata de un cardigan? Ei bine in primul rând pentru ca este un cadou de suflet si eu ador cadourile primite de la oamenii dragi, apoi urmăriți si voi materialul video sa vedeți cât este de multifuncțional. Il ador va fi cu siguranță nelipsit din bagajele mele, vom pleca împreună in toate călătoriile. 




Melodia saptamanii: Labrinth- Beneath Your Beautiful 


Va invit si pe voi sa îmi povestiți despre săptămâna voastră! 

10 comentarii:

  1. foarte frumos articol, imi place cum ai combinat pozele :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Elle de la YSL a fost si parfumul meu preferat acum ceva timp. Este deosebit :X

    www.prettyaam.blogspot.ro Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. cardiganul este superb, sa il porti sanatoasa! Imi place la nebunie acea nuanta a lacului de unghii, cam aceasta este si alegerea mea cand e vorba de rosu!

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamnelor va mulțumesc pentru gândurile bune si comentarii! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. rosul ala e demential!!!
    o saptamana cu spor!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mulțumesc Diana, o săptămână minunata sa ai si tu! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari pentru noul vizual. Imi place mult aceasta rubrica :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Cat de bine arata oja de la Mavala pe unghii... :O

    RăspundețiȘtergere
  9. Da, aici aveam unghiile mai mari, dar sa vezi cât de bine bine pe unghii mai mici :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Mulțumesc tare, draga mea, draga Ioana! :*

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger