duminică, 2 februarie 2014

Săptămâna in imagini si puține cuvinte


Parfumuri, cărți produse pentru îngrijirea unghiilor, buzelor si tenului au facut parte din ritualul meu de rasfat din aceasta săptămână.


 Roberto Cavalli il ador pur si simplu, mi-a parfumat săptămâna cu acorduri fine si mi-a bucurat simțurile.


Statuia de Dumitru Angelescu este o carte pe care trebuie sa o citiți atunci când veți fi deschiși catre o altfel de lectura.
 L`oreal Miracle Repair 7 O noua formula concentrata cu activi care au rolul de a hrăni, restructura si întări unghiile.


Am primit un colet tocmai din Elvetia, fac parte dintr-un grup de testare, nu va pot spune mai multe, este vorba despre un produs care nu a fost lansat încă, urmează cât de curând sa va oferim mai multe detalii. Va pot spune doar ca este un produs divin, unic, special... cu un ambalaj elegant si inovator si un conținut elixir pentru frumusețe...


Farmaciile Belladonna ma susțin într-un nou proiect, pentru doua cititoare foarte fidele care au comentat la un articol special, drag mie de pe Blog, va tin in suspans, in curand detalii.


Max Factor mi-a trimis cele mai recente apariții si le mulțumesc pentru asta, am început sa le testez si îmi plac, va povestesc in curând si despre asta.


Avem o țară minunata, asta spun mereu si încerc sa molipsesc pe toți cu bucuria mea de a putea beneficia de frumusețile noastre. Ma bucur de orice si trebuie sa gândim pozitiv si sa atragem energii pozitive catre noi, poate asa reușim sa schimbam si oamenii nu doar locurile.


Am probleme cu ochii si iarna nu pot fără ochelari de soare asa ca sunt nelipsiți din mașină, fără ei  nu se poate. :)
Ochelarii de soare nu sunt un moft. Nici chiar iarna!


Factor mare de protecție, pentru ochii mei. Specialiștii recomanda purtarea ochelarilor de soare iarna, deci nu este o fiță este o necesitate. O spun medicii oftalmologi care ne recomanda sa-i purtam atât vara, când soarele este puternic, cât si iarna când, in ciuda norilor, zăpada si radiațiile solare ne pot afecta vederea. 


Uleiul extraordinar de la L`oreal Paris, il folosesc in fiecare zi, ba chiar de câteva ori pe zi si chiar este extraordinar, il ador.

Săptămâna a avut si un motto motivațional si cred ca m-a ajutat sa conturez noi colaborări si proiecte.

Cum a fost săptămâna voastră?

4 comentarii:

  1. Draga mea, am avut o saptamana rodnica sub multe aspecte. Am inceput un soi de drum nou in viata, o provocare pentru mine si pentru familia mea, si mai ales pentru micuta mea! Totul e ok, suntem in parametri! A nins mult, in weekend ne-am bucurat de zapada pe cea mai frumoasa partie din Vatra Dornei!
    Mi-a placut tare mult postarea ta ! Este plina de mistere, iti place sa ne tii in suspans, si noua ne plac surprizele tale! Ai unghiile foarte frumoase, te felicit, se vede ca le ingrijesti corect si meticulos si sunt incantata sa vad ca te-ai rasfatat cu atatea si atatea produse pentru unghii :) I'm addicted as well! Iar Artdeco...ramane un vis frumos si o tinta de atins, inca stau cu gandul la crema lor pentru unghii :)
    Si eu port ochelari de soare , indiferent de anotimp, dar aici nimeni nu se mira de lucrul acesta! Nu e un moft intr-adevar, locuim intr-o zona de munte si radiatiile UV sunt inca mai puternice la altitudine. M-am innoit recent cu o pereche de ochelari de soare de la Firmoo si i-am pus la treaba!
    Uleiul de par de la L'Oreal imi este si mie foarte drag, si il folosim si eu si printesa mea :) imi place sa impartasesc cu ea minunatiile de care ma bucur eu.
    Te pup, o saptamana minunata iti doresc in avans!

    RăspundețiȘtergere
  2. Oh, la mine saptamana trecuta a inceput ok, sfarsitul ei nu a fost in regula. Nu am fost in apele mele, totusi, sper ca saptamana ce urmeaza sa fie mai buna, mai voioasa si eu sa fiu mai bine!
    Azi ne-ai incantat simtul olfactiv cu niste jucarioare foarte dragalase.. Ochelarii de soare sunt foarte atractivi, imi place modelul lor, mi-am zis mereu ca o sa imi cumpar si eu cu acest model patrat. Si o sa-mi cumpar!!
    Produsele de la Max Factor arata incantator, am vazut diverse review-uri si cu siguranta te vor incanta cand le vei folosi, la fel si produsele de la Swiss Line, sa le folosesti cu drag!
    Cum intrat in luna februarie, parca lumea este diferita din punctul meu de vedere, este luna dedicata iubirii...ooh..ce minunat este sa iubesti si sa te simti iubit(a), nu-i asa?
    Parca vad ca o sa fiu inconjurata de jucarioare pufoase si dulciulete... :) dar vreau sa slabeesssc si nu stiu daca o sa reusesc deoarece mi-am propus anul acesta sa fac multe, printre care si limitarea la dulciuri; poate nu luna aceasta, de luna viitoare. :D
    Iti doresc sa incepi saptamana ce vine cu zambetul pe buze, sa fii vesela si optimista! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. O nouă săptămână cel puţin la fel de bună şi frumoasă, cu drag! ♥

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulțumesc pentru comentarii doamnelor! :)

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger