sâmbătă, 7 decembrie 2013

Un nou meniu de servicii La Bibliothèque


La Bibliothèque își lansează un nou meniu de servicii. Mai bogat in terapii pentru corp, fata si par. Astfel, 15 noi servicii își fac loc in meniul centrului de înfrumusețare. 
Ihair Keratin este una dintre noutățile pentru par, un serviciu de îndreptare permanenta pe baza de keratina.
Cei care sunt in căutarea unui moment de liniște si relaxare se pot bucura de Polynesia Spa Ritual, o experiență complexa cu o destinație finala de vis.


Un ritual hranitor pentru piele si relaxant pentru corp si spirit care te rasfata cu exfoliere, baie de culoare si masaj cu ingrediente inspirate de acest loc minunat. Poti testa si efectul detoxifiant, tonifiant si revigorant al masajului cu miere sau te poti bucura de aromele imbietoare de citrice in cadrul masajului Neroli Massage Oil Candle.


Tenului ii sunt dedicate tratamente antiaging pe baza de siliciu marin, dar si pe baza de acid hialuronic pentru persoanele care au riduri pronunțate.


Meniul de servicii La Bilbiothèque este unul dinamic. Fiecare anotimp sau sărbătoare aduce cu sine ritualuri si terapii specifice.
La Bibliothèque te așteaptă, cu un moment de relaxare si o carte buna. 
La Bibliothèque este de găsit  strada Duiliu Zamfirescu, numărul 10, Bucuresti.



4 comentarii:

  1. Oh, daca eram in banuti si eram mai aproape de Bucuresti nu ezitam sa il vizitez, asa...din curtoazie macar. :D In alta ordine de idei, acum aflu si eu de ei, initial am crezut(dupa nume) ca este ceva referitor la....carti.. :D Cand am intrat pe blog sa citesc postarea m-au surprins placut serviciile oferite de dansii, masajul cu miere suna....hmmmm..dulce rauuuu!!! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea,

    Are legatura si cu cartile, ai intuit corect, este un altfel de concept frumusete si cultura. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Imaginile vorbesc de la sine atunci cand vine vorba de calitatea serviciilor oferite. Am vizitat site-ul lor si ofertele sunt extrem de tentante, insa mult peste puterile mele financiare. Cum abia anul urmator voi avea salariu si cum in ritmul acesta va ramane 950 ron, nu cred ca ajung prea curand acolo. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga mea, mi-am dorit macat prin intermediul acestui articol sa va port in lumea Bibliotheque. :) Poate într-o zi cine știe, vei seuri sa ajungi. Te pup cu drag. :)

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger