luni, 23 decembrie 2013

Swiss line Force Vitale Gel hidratant Aqua Vitale


Închid ochii si aud apa  curgând, zgomotos, aud trilul pasărilor in surdina si simt mirosul proaspăt  al munților, deschid ochii si vad iarba verde pe care pășesc cu grija, simt roua dimineții si apoi... ma trezesc la realitate, totul se întâmplă datorita unei creme. 
Ea ma duce pe tărâmul viselor, apoi ma trezește la realitate, de câte ori o aplic îmi place sa o aplic cu ochii  închiși pentru ca mirosul ei proaspăt ma îndeamnă sa visez.
Aplic cantitate mica de produs pe degete, apoi prin mișcări circulare aplic pe fata, gat si decolteu, îmi place sa masez ușor si sa insist dacă este cazul pe zonele mai uscate.

AromaProaspătă, ca ploaie de vara, cu stropi răcoritori, care, cad ușor pe piele. 
Miros fin luxos, care rămâne in timp pe piele ca o briza.

Textura: Îmi place atât de mult este ca o atingere pura de gel care pătrunde imediat in piele. 
Este fina, delicata, de un alb pur, se topește imediat in contact cu pielea si devine transparenta. 
Textura de gel, pătrunde cât ai clipi in piele si hidrateaza corespunzător.

Ambalajul: Luxos, prețios si impunător, o combinație de sticla transparenta, cu un auriu cald de o calitate superioara.

Semne vizibile: Aspectul pielii este vizibil îmbunătățit, este mai hidratata, mai elastica, nu mai este uscata. 
Aplicata dimineața dispar semnele de oboseala si îmi simt pielea hidratata pe tot parcursul zilei.
Aplicata seara îmi simt pielea relaxata, proaspătă si fina.
Nu uitați sa va curățați bine tenul înainte de aplicare.

Descrierea oficiala a produsului Swiss line - in Romania unic importator BeautySenses
Colecția Force Vitale Gel hidratant Aqua Vitale

Acest gel cu acțiune rapida este absorbit rapid in piele pentru a hidrata si îndepărta semnele de oboseala si disconfort
Pielea se simte imediat împrospătată si revigorata. Omega-6 asigura pielii catifelare si suplețefără a o lăsa grasa; ovăzul negru întărește funcția de bariera a pielii, prevenind pierderea apei la nivelul epidermei; acidul hialuronic susține ceilalți agenți de hidratare acționând ca un burete molecular, atrăgând si păstrând apa.
Gramaj :50 ml
Se recomanda
Tuturor tipurilor de piele, mai ales celor ce prefera textura de gel.
Beneficii
Omega -6 face ca pielea sa se simtă catifelata si supla fără a o lăsa grasa.
Ovăzul negru fortifica funcția de bariera a pielii, prevenind pierderea apei la nivelu epidermei , păstrând-o in interiorul acesteia.
Mod de aplicare
Aplicați dimineața si/sau seara, sigur sau după aplicarea serumului Aqua Vitale Serum 24. Masați pielea cu mișcări circulare pana la absorbția in piele.
Ingrediente Vedeta
Complexul Aquarich®
Derivat din extract uscat de ovăz negru (Avena Strigosa)  care are un efect de fortificare a funcției de bariera a pielii si conferă pielii elemente esențiale asa numiții nutrienti naturali.
Beta Glucan
Un extract din pereții celulari ai ovăzului negru permite  pielii sa păstreze apa mult mai eficient; stimulează rata de reînnoire celulara si creste sistemul imunitar al pielii. Acționează de asemenea ca anti-oxidant.
Lecithina:
(Phosphatidylcholine) o componenta esențială a oricărei celule vii si ,de asemenea, substanței de etanșare in epiderma (responsabila pentru funcția de bariera a pielii)
Acid hialuronic:  o polizaharida ce apare natural si acționează ca un burete molecular, atrăgând si păstrând o cantitate de apa de 1000 de ori mai mare decât propria greutate



Este un produs adorabil, care îmi încântă simțurile in fiecare zi. 
Ador mirosul, textura, ambalajul si sentimentul pe care mi-l ofera la fiecare aplicare.
Disponibila la 50 ml, valabilitate 6 luni de la prima aplicare, pentru mai multe detalii puteți contacta importatorul unic pe Romania pe pagina de Facebook BeautySenses.

Va plac produsele cu textura sub forma de gel?

3 comentarii:

  1. am avut si eu placerea sa testez din gama Force Vitale, am fost placut impresionata de produsele primite. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place foarte mult aceasta crema! Deoarece am primit 2 esantioane din partea celor de la BeautySenses am avut ocazia sa o testez un timp suficient cat sa ii apreciez calitatea. Daca buzunarele mi-ar permite as cumpara-o negresit, pentru ca este un produs extrem de bun.

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger