marți, 17 decembrie 2013

Oja saptamanii Collection Privee vernis JLo


Despre lansarea colecției Privee v-am mai scris si v-am mai spus si in alte articole cât de tare iubesc nuanțele Nude. Colecția JLO este creata pentru sufletul meu, oja este o nuanță delicata si se potrivește nuanței pielii mele.
Oja nude poate fi la fel de sexy ca si clasicul rosu, când vrei sa evidențiezi  frumos unghiile naturale si sa ai un look minimalist, este important sa îți alegi nuanța potrivita.
Mirosul este cam intens dar dacă stai mai departe este Ok, nu persista după uscare.
Pensula plata permite aplicarea ușoară a lacului si nu lasă urme, chiar dacă mai rămâne câte ceva poți retușa rapid, este ușoară si se manevrează bine.
Îmi place mult ca este un flacon mai mic, pentru ca este oja pe care o port in călătorii si o pot strecura ușor in trusa.
Rezista destul de bine, am si uitat când am aplicat-o, iar dacă o aplici corect nu sare si nu se tocește prea mult la vârfuri.


Daca vedeți in fotografii unele dare de rosu, sa știți ca sunt de la reflexia luminii, cred, pentru ca in realitate arata foarte bine, sunt tare draguțe. Nu am avut timp sa refac fotografiile.


Iata si o fotografie făcuta cu telefonul pe un alt fundal, cu alta lumina.

Frumusețea naturala evidențiată cu un machiaj potrivit este sexy, asa ca nu rata colecția Privee Les nudes by L`oreal Paris.
Disponibila la sticluță 5 ml, valabilitate 24  luni de la prima folosire. Preț recomandat Le Vernis 15 lei

Va place nuanța Nude din colecția JLO?

6 comentarii:

Postări populare

Powered By Blogger